خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه برخوار:
هر سال همزمان با سالروز شهادت استاد فرزانه انفلاب شهید مرتضی مطهری (ره) و بزرگداشت روز معلم از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه را به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است. حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطلبی فشارکی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار در گفتگوی خبری به این مناسبت حاضر و مطالبی بیان نمود.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۲۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، هر سال همزمان با سالروز شهادت استاد فرزانه انفلاب شهید مرتضی مطهری (ره) و بزرگداشت روز معلم از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه را به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است. حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطلبی فشارکی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار در گفتگوی خبری به این مناسبت حاضر و مطالبی بیان نمود.

مطلبی فشارکی گفت: در سال 97 در حالی به استقبال برگزاری مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و سالروز شهادت استاد فرزانه انقلاب شهید مطهری می رویم که تقارن هفته عقیدتی سیاسی با نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت بقیه ا... (عج) فرصت مغتنمی است که به ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه فعالیت های معرفتی، اعتقادی و سیاسی پرداخته و از تلاش و جهاد علمی خدمتگذاران عرصه تعلیم و تربیت تجلیل صورت گیرد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم اظهار کرد: "شهید مطهری؛ نماد هویت اسلامی ایرانی" شعار امسال این هفته می باشد که تبیین شعار راهبردی سال حمایت از کالای ایرانی و ایجاد وحدت رویه در اجرای برنامه ها و مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت استاد مطهری(ره) از جمله اهداف برگزاری این مراسم می باشد.

این مسئول با اشاره به بارزترین برنامه های سپاه برخوار بیان نمود: اجرای مراسم بزرگداشت استاد شهید در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) نرمی با حضور پایوران و مربیان مرتبط و فرماندهان حوزه های فعال در زمینه برنامه های عقیدتی و همچنین برگزاری اردوی یکروزه زیارتی قم و جمکران از برنامه های شاخص سپاه برخوار در این هفته می باشد.

این مسئول تصریح کرد: دیدار با ائمه جمعه و جماعات و شخصیتهای برجسته شهرستان، دیدار با اساتید و مربیان و معلمان به مناسبت روز معلم، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای دستگرد، حضور بسیجیان در مراسم نماز جمعه های شهرستان و سخنرانی قبل از خطبه های رابطین نمایندگی در حوزه ها، اجرای برنامه های بزرگداشت هفته معلم در حوزه بسیج دانش آموزی و واحدهای تابعه از جمله برنامه های شاخص بسیج برخوار در این هفته می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها