کارشناس پیش‌بینی هواشناسی کردستان:
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کردستان گفت: از روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب استان تا یک‌شنبه هفته آینده شاهد تشکیل و افزایش ابر، وزش باد و بارش تگرگ در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۳۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بهرام چاره‌خواه اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز تا بعد از ظهر پنجشنبه جوی نسبتا آرام و پایدار بر سطح استان حاکم خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کردستان اذغان کرد: در بعد از ظهر پنجشنبه هفته جاری با ورود سامانه بارشی جدید از غرب استان تا یکشنبه هفته آینده به‌طور متناوب شاهد تشکیل و افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعدوبرق و بارش تگرگ در بعضی از نقاط مستعد استان خواهیم بود.

چاره‌خواه بیان کرد: بارش‌ها برای اواخر وقت پنجشنبه و روز جمعه بصورت رگبار پراکنده است.

وی تصریح کرد: با تقویت ناپایداری‌ها در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده، میزان بارش‌ها افزایش یافته و برای نیمه غربی و جنوبی استان قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.
 
انتهای پیام/7727

به گفته کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان کردستان، با توجه به شرایط تشکیل گرد و خاک بر روی چشمه‌های غبار عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به استان، کیفیت هوا و دید افقی برای روز‌های پنجشنبه و جمعه تا حدودی کاهش می‌یابد.

چاره‌خواه در پایان اظهار کرد: از لحاظ دمایی نیز طی سه روز آینده دما روند افزایشی داشته و هوای استان گرم‌تر خواهد شد.
ارسال نظرات