به میزبانی سپاه استان برگزار شد؛

همایش خیران مردم دار در چهارمحال و بختیاری

همایش خیران مردم دار استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۳۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار، یکصد نفر از خیران مردم دار مردم نواز استان به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در سالن یاس مجتمع لاله شهرکرد گردهم آمدند.

در این همایش فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تقدیر از کمک های خیران استان چهارمحال و بختیاری در راستای رفع نیازهای محرومان، از راه اندازی قرارگاه خدمات رسانی شهید محمدسعید جعفری در استان خبر داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، افزود: این قرارگاه با مسئولیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان، استاندار چهارمحال و بختیاری و  فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام فعالیت می کند.

وی ادامه داد: حساب مشترک به امضاء سه مقام فوق الذکر، برای جمع آوری کمک به حادثه دیدگان نزد بانک انصار شعبه شهداء شهرکرد به شماره حساب 1-5555555-43-1918 به شماره شبا؛ 60630191804305555555001 IR و شماره کارت؛ 6273811100110854، افتتاح شده است.  

سردار اکبری، به گوشه هایی از عملکرد سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در زمینه محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: سپاه استان با جمع آوری کمک های مردمی در منطقه زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب نیز به نحو مطلوب به یاری زلزله زدگان شتافت و گروه های جهادی چهارمحال و بختیاری در اولین روز واقعه در منطقه حضور یافت.

وی، با اشاره به نقش خیران و اصناف و بازاریان در کمک به زلزله زدگان را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: سپاه از بطن مردم برآمده و برای مردم خدمت می کند و در راه خدمت رسانی به این ملت از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد.

گفتنی است: در همایش خیران مردم نوار، مردم دار و مردم یار،  که با حضور یکصد نفر از خیران چهارمحال و بختیاری  به همت سازمان بسیج سازندگی معاونت طرح و برنامه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در سالن یاس مجتمع لاله شهرکرد برگزار گردید، پیرامون روش های کمک رسانی و مشارکت در قرارگاه خدمات رسانی شهید جعفری استان هم اندیشی شد.

ارسال نظرات