در دفتر فرماندهی سپاه امام حسین(ع) دلوار برگزار شد:

جلسه هماهنگی برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در دلوار

همزمان با آغاز هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری جلسه هفته عقیدتی سیاسی با حضور فرماندهی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و دیگر معاونت ها مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۹۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

حجت الاسلام بهرامی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت بسیج امام حسین (ع) در این جلسه با اشاره به بیانات حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب گفت: استاد شهید، حضرت آیت الله مطهری بنیانگذار مبانی فکری نظام، و وجود استثنایی بود که تمام آثارش بدون استثنا قابل استفاده و مفید است و می‌تواند برای نسلهای بعدی مورد استفاده و مفید واقع شود.

 حجت الاسلام بهرامی در ادامه گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصت مناسبی است تا ابعاد مختلف شخصیتی این شهید بزرگوار بیشتر به نسل های بعدی معرفی و منتقل شود و بایستی برنامه‌هایی که برای این مناسبت برگزار می‌شود در شان این استاد بزرگوار باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه دلوار همچنین در خصوص برنامه های اجرایی در هفته عقیدتی سیاسی عنوان داشت: تجلیل از مربیان عقیدتی، نشست های روشنگری، دیدار با امام جمعه شهر دلوار، سرکشی از خانواده معظم شهدای مربی ، مسابقات فرهنگی، حضور در نماز جمعه، برگزاری حلقه های صالحین، جشن میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان، زنگ سپاس معلم و ... از جمله برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در دلوار می باشد.

پایان خبر/

ارسال نظرات