سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران:

همه صحنه‌های ایثارگری در این روزها، به لطف و عنایت رهبری و خواست ایشان از نیروهای جوان و جهادگر بسیجی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه همه صحنه‌های ایثارگری در این روزها، به لطف و عنایت رهبری و خواست ایشان از نیروهای جوان و جهادگر بسیجی است، گفت: بسیاری از جوانان وقتی به منظور جهاد، با اشک از رهبری تقاضای اعزام می کنند، ایشان می‌گویند آنجا خیلی نیاز به حضور شما نیست، بلکه همین‌جا هم مردم نیاز به خدمت‌رسانی دارند.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۱۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران که پیش از ظهر امروز به منظور بازدید از آخرین وضعیت و روند بازسازی مناطق زلزله زده، راهی سرپل ذهاب شد در مراسم افتتاح و واگذاری 27 واحد مسکونی به زلزله زدگان این منطقه اظهار داشت: این فضای سرشار از عشق، فداکاری و گذشت در این روزها، نه شیعه، نه سنی و نه اهل حق می‌شناسد و لطف خداوند به دنبال همین فداکاری‌هاست.

وی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی امروزه توانسته است در برابر دشمنان شرق و غرب ایستادگی کند، مرهون همین مجاهدت‌هاست، افزود: این مردم همان مردمی هستند که هر وقت لازم باشد به سوی دفاع از حریم اهل بیت می شتابند و اگر هم روزی لازم باشد، برای کمک به مردم شهر و دیار خود، بسیجی وار به کرمان یا کرمانشاه می‌آیند و خداوند در دو دنیا به این نیت‌های خالص بها می‌دهد.

سردار سرلشکر جعفری ضمن تاکید بر اینکه ما به حال آن ها که با بصیرت و عشق، به خدمتگزاری مردم مشغول هستند غبطه می‌خوریم، گفت: 27 واحد مسکونی به نام لشکر پیروز حضرت محمّد رسول ا...(ص) که یکی از لشکرهای قدرتمند دوران دفاع مقدس بود، به دستِ خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم شهر تهران تحویل زلزله زدگان می شود.

 فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: سالیان بسیار زیادی در این شهر (سرپل ذهاب) جنگ های خانمان‌ سوزی رخ داد و در آن دوران مردم همین شهر و دیار دوشادوش رزمندگان اسلام در برابر دشمن زبون جنگیدند تا اینکه نهایتا دشمن مجبور شد ذلیلانه درخواست عقب نشینی بدهد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشور، چه در دوران جنگ و چه در هنگام وقوع زلزله، راهگشای اصلی است، تصریح کرد: خدا را شکر می کنیم که این همت بلند در مردم ما وجود دارد که زبان زد مردم دنیا است و قطعا این حضور پر رنگ مردم در تمامی صحنه ها برگرفته از مکتب اسلام است که در راه دفاع از ارزش های دینی و انسانی خود با جان و مال خویش جهاد می کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: همه صحنه‌های ایثارگری در این روزها، به لطف و عنایت رهبری و خواست ایشان از نیروهای جوان و جهادگر بسیجی است.

سردار جعفری در پایان و در همین زمینه افزود: بسیاری از جوانان وقتی به منظور جهاد، با اشک از رهبری تقاضای اعزام می کنند، ایشان می‌گویند آنجا خیلی نیاز به حضور شما نیست، بلکه همین‌جا هم مردم نیاز به خدمت‌رسانی دارند.

ارسال نظرات