خبرهای داغ:
دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه باید کالاهای ایرانی و کالاهای ساخت و تولید داخل و استان در ادارات و دستگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد، گفت: همچنین باید تمام دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری به میزان 30 درصد در مصرف آب صرفه‌جویی داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۴۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

ادارات و دستگاه‌ها باید کالاهای ایرانی و تولید داخل استفاده کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید اسکندر صیدایی امروز در  نخستین جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان طی سال جاری با اشاره به نامگذاری سال به نام «حمایت از کالای ایرانی» توسط رهبری اظهار داشت: انتخاب شعار سال بر این مبنا به دلیل این است که رهبری به درون‌زایی اقتصاد تاکید دارند که این همان جزءخصوصیات و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه رهبری تولید ثروت و پیشرفت کشور را در درون‌زایی اقتصاد می‌داند، گفت: ایشان طی سخنرانی ابتدای سال در مشهد عدم مبارزه جدی با فساد، سبک زندگی، مصرف‌گرایی، متکی بودن کشور به نفت، قبیله‌گرایی سیاسی یا جناحی را از موانع و مشکلات پیشرفت کشور دانستند.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با تاکید بر «حمایت از کالای ایرانی» در راستای پیشرفت و توسعه کشور تصریح کرد: رهبری فرمود همه باید نسبت به اقتصاد مقاومتی تعصب داشته باشند و شعار امسال، هم خطاب به مسئولین است و هم خطاب به مردم که باید از کالای ایرانی یعنی محصول نهایی کار و سرمایه و فعالیت اقتصادی و ذهن و ابتکار حمایت کنند.

وی با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی استان امسال با برنامه و قوت بیشتر فعالیت خود را ادامه می‌دهد، گفت: بر اساس  مصوبات جلسه باید تمام دستگاه‌های استان برنامه‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تهیه و برای ستاد ارسال کنند.

صیدایی افزود: باید کمیته‌های چهارگانه ستاد اقتصاد مقاومتی برنامه‌های سال جاری دستگاه‌های اجرایی را در راستای تحقق شعار سال بررسی کرده و مصوبه و پیشنهاد داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید کالاهای ایرانی و کالاهای ساخت و تولید داخل و استان در ادارات و دستگاه‌ها مورد استفاده  قرار گیرد، گفت: همچنین باید تمام دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری  به میزان 30 درصد در مصرف آب صرفه‌جویی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات