مدیر کل اداره پست گفت: پست، حلقه اتصال تولید و مصرف کننده است.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۴۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل اداره پست در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تجارت الکترونیک کسب و کار جدید و نوپایی است که موجب می شود دو طرف خرید از طریق شبکه وب با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان اینکه دو سایت فروش اینترنتی در استان راه اندازی شده است عنوان داشت: در حال حاضر دو سایت فروش و 15 فروشگاه اینترنتی در استان فعالیت می کنند.

حسین عنایتی به میزان خرید اینترنتی در استان اشاره داشت و بیان کرد: در سال گذشته بیش از 8 میلیارد و 200 میلیون تومان خرید اینترنتی در استان انجام گرفته است که نسبت به سال گذشته 42 درصد افزایش داشته است.

وی افزود : این میزان ویژه هفتاد دوهزارخرید انجام شده است که نسبت به سال گذشته 14 و نیم درصد رشد داشته است.

مدیر کل اداره پست به میزان توزیع خرید اینترنتی اشاره داشت و گفت: نسبت به سال گذشته 9 درصد رشد داشته است که میانگین سرانه خرید هر فرد 130 هزارتومان بوده است که شهرستان فارسان با میانگین 160 هزار تومان گران ترین خرید اینترنتی را دارد.

حسین عنایتی تصریح کرد: میزان توزیع موفق خرید اینترنتی در استان بیش از 9 درصد رشد داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به ارتباط اداره پست با صنعت تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی وظیفه همگانی است که اداره پست استان  توانسته حلقه اتصال تولید  و مصرف کننده باشد و محصولات را بدون واسطه به مصرف برساند.

وی به میزان کالاهای ارسال شده از تولید کنندگان اشاره کرد و گفت: این مهم در سال 96 نسبت به سال قبل بیش از 122 درصد رشد به همراه داشته است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه 18 هزار 650 مرسوله از تولید کننده جذب و به مصرف کننده رسانده ایم گفت: حدود 25 کارخانه و مشاغل خانگی به صورت ویژه با اداره پست کار می‌کنند.

ارسال نظرات