خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از همدان به خرم‌آباد نیاز به ریل کشی داریم، گفت: با انجام این پروژه انقلاب ریلی در همدان ایجاد می‌شود به طوری که همدان تنها استان چهار ریلی کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۶۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

ایجاد انقلاب ریلی در همدان با ریل‌کشی همدان به خرم‌آبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی امروز در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی با تاکید بر استفاده از منابع و ظرفیت ها در راستای توسعه و پیشرفت کشور اظهار داشت: خوشبختانه در کشور به اندازه کافی منابع برای پیشرفت و توسعه  وجود دارد و احساس کمبود منابع نداریم به طوری که برای هر اقدامی اگر اراده شود آن امکانپذیر است.

وی با تبیین مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی استان در راستای پیشرفت و توسعه عنوان کرد: امسال یک سال بی‌نظیر در بودجه سال ۹۷ برای استان همدان انتخاب می‌شود تا با زیرساخت‌هایی که در استان انجام گرفته و می‌گیرد ده‌ها پروژه مهم اجرایی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل، همکاری و انسجام  ایجاد شده با استاندار تاکید کرد: در استان هر طرح و اقدامی را دنبال کردیم هیچ اعتراض و مخالفتی نبوده و این امر زمینه  پیشرفت و توسعه استان را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی به طور امیدوارکننده در حال انجام است، گفت: در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ملی هرجا مشکل و گیر قانونی داشتیم برطرف شده و طرح‌ها آماده اجرا است.

حاجی بابایی از کلنگ‌زنی بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی بوعلی طی ماه آینده خبر داد و اضافه کرد: ساخت این بیمارستان در طول یک ماه مصوب و زمین آن از سوی استانداری در حال آماده‌سازی است  به گونه‌ای که کارها با صلابت و قدرت پیش می‌رود.

وی به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه خط ریلی استان اشاره و عنوان کرد: در مجلس مصوب کردیم که راه آهن تهران، همدان و سنندج برقی و سریع السیر شود و برای عملکرد بهتر مسئول مجری آن را تغییر دادیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از آغاز به کار راه آهن همدان به ملایر طی آینده‌ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و با همکاری نماینده مردم بیجار،  راه آهنی که از زنجان به تبریز می‌رود، احداث آن از بیجار به همدان مصوب شده به طوری که ۱۰ میلیارد تومان امسال اعتبار دارد.

وی با بیان اینکه از همدان به خرم‌آباد نیاز به ریل کشی داریم، افزود: با انجام این پروژه انقلاب ریلی در همدان ایجاد می‌شود به طوری که  همدان تنها استان چهار ریلی کشور می‌شود.

حاجی بابایی با عنوان اینکه امروز جزء مسئولیت کار کردن در کشور کاری نداریم، گفت: ما در استان حرکت سیاسی نداریم و تنها باید به کار و تلاش توجه کرد.

وی ادامه داد: ما هر اندازه که بتوانیم کار بزرگی برای استان انجام دهیم قطعاً تاثیرگذار و موجب پیشرفت و توسعه استان خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مرغ لاین به همدان بیاید مادر بسیاری از کارها در این بخش خواهد بود، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند منطقه محروم است صحبتی در مورد یک واحد ۶ هزار رأسی دام داشتیم تا انجام پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات