خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در جمع خانواده های کارکنان سپاه خوی گفت: کینه آمریکا از سپاه بدلیل وجود روحیه جهادی و انقلابی و شهادت طلبی پاسداران است.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۶۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی ویژه خانواده های کارکنان سپاه خوی به بیان ابعاد شخصیتی شهید استاد مرتضی مطهری پرداخت و گفت: شهید مرتضی مطهری بعنوان مغز متفکر انقلاب اسلامی در سال های قبل و بعد از انقلاب به مبارزه با تفکرات انحرافی مبارزه کرد تا جایی که اشخاصی مثل دکتر آریان پور ایشان را سدی در برابر تفکرات، اندیشه ها, ایدئولوژیها, مکتب ها و ایسمهای مطرح در جهان می دانستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء خاطر نشان کرد: استاد مرتضی مطهری از آن جمله اندیشمندان تربیت شده ی مکتب امام خمینی بودند که برای تعدیل، تغییر و تصحیح نظر دانشگاهیان نسبت به اسلام و مذهب، قدم در دانشگاه ها گذاشته و با تحصیل و یا تدریس و فعالیت گسترده، مروج اسلام ناب در مراکز دانشگاهی شدند.

حجت الاسلام سرایی اعتقاد و باور دینی و صحیح را زیربنای حرکت ها و جنبش های اجتماعی دانست و گفت: ایام شهادت استاد مطهری بعنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است و این امر نشان دهنده ایدئولوژی و تفکر انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی ضمن اشاره به فرازهایی از زندگی نامه شهدای دفاع مقدس افزود: رزمندگان ایران اسلامی در اوج غربت و مظلومیت با سلاح ایمان و توکل به خدای متعال و معنویت هشت سال در برابر جهانیان ایستادند تا از انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن دفاع نمایند و این همان رسالتی بود که شهید مطهری بخاطر آن شربت شهادت نوشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء ادامه داد: بررسی تاریخ پرفراز و نشیب کشورهای مسلمان و سرنوشت ملت های مظلوم نشان دهنده سیاست های خبیث آمریکای جنایتکار در منطقه است و نمونه های آن را در سرکوب و قتل عام شیعیان مظلوم عراق و انقلاب مصر و سایر ملت ها می توان یافت.

حجت الاسلام سرایی تصریح کرد: اگر دیروز شهید مطهری بخاطر مبانی اعتقادی و تفکرات ضد مارکسیستی و امپریالیستی هدف آماج تیرهای خصم دشمن قرار داشت امروز شاهد کینه توزی های دشمنان نظام و انقلاب به سپاه پاسداران هستیم چرا که مسیر و مبانی فکری سپاه همان مبانی و تفکرات انقلابی و ضد نظام سلطه است.

سرایی در ادامه تاکید کرد: مواضع خصمانه آمریکایی ها برای ما موضوع جدیدی نیست و این کشور استعمارگر در طول دوران بعد از انقلاب همواره سد راه موفقیت و پیشرفت ملت ایران بوده است و مردم و مسئولان نظام می بایست هوشیارانه مسائل منطقه ای را رصد نمایند تا هر گونه توطئه ای از طرف دشمنان انقلاب خنثی گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء افزود: مبنای فکری سپاه برگرفته از عاشوراست و با این ایمان قلبی، گروه تروریستی داعش که صرفا جهت از بین بردن جمهوری اسلامی طراحی و تجهیز شده بود از رزمندگان مقاومت شکست خورد اما باید توجه داشت که تفکر داعش همچنان وجود دارد و پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه و رسالت سنگین تری را بر عهده دارند.

حجت الاسلام سرایی اظهار امیدواری کرد: در مکتب شهیدان همچون شهید مرتضی مطهری باید نسلی مومن، مقید و با ایمان پرورش یابد و خانواده ها نقش موثری در این زمینه دارند.

در پایان مراسم تعدادی از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه خوی با اهداء لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات