خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: امروز اگر ما در سطح دنیا می‌بینیم قدرت‌های شیطانی نمی‌توانند بر ما ضربه‌ای وارد کنند بخاطر مولفه قدرت بازدارنگی کشورمان است و این جایگاه را شهدا به ما دادند.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۷۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸

مولفه قدرت بازدارنگی کشور را شهدا به ما دادندبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار بخشعلی کامرانی صالح امروز در اولین یادواره 15شهید نیروی انتظامی شهرستان رزن با بیان اینکه شهداء از آزمون خداوند سربلند بیرون آمدند، اظهار داشت: مقام شهید و شهادت در نزد خداوند بسیار با ارزش است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا حاوی دو پیام مهم برای ما است، گفت: اول اینکه مجلس شهدا مجلس حسرت است از این بابت که ما باید تلاش کنیم بفهمیم که شهدا چه اقدامی انجام دادند چگونه اخلاصی داشتند تا به این جایگاه رسیدند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: پیام دیگر یادواره شهدا عبرت است، اینکه ما باید چکار کنیم که از این مسیر و صراط مستقیم و شاخصی که شهدا برای ما انتخاب کرده‌اند به انحراف نرویم.

وی با بیان اینکه ما باید همیشه خود را مدیون شهدا و ایثارگری‌های آنها و خانواده‌هایشان بدانیم، افزود: امروز اگر ما در سطح دنیا می‌بینیم قدرت‌های شیطانی نمی‌توانند بر ما ضربه‌ای وارد کنند بخاطر مولفه قدرت بازدارنگی کشورمان است و این جایگاه را شهدا به ما دادند.

سردار کامرانی صالح افزود: دشمنان انقلاب اسلامی که در حوزه قدرت سخت هشت سال با ما جنگیدند اما با رشادت‌های شهداء به اهداف خود نرسیدند حالا در عرصه قدرت نرم در بخش‌های مختلف با نظام جمهوری اسلامی در حال نبرد هستند و با ترفندها و حیله‌های پیچیده هر روز توطئه‌های جدید ایجاد می‌کنند.

وی تاکید کرد: در طول 40سال نمایان شد کسانی که در مقابل انقلاب قرار گرفتند حذف شدند و همه اینها به خاطر ایستادگی شهدا بود بنابراین ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنها هستیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه امروز دشمن تغییر تاکتیک داده و بجای جنگ سخت با جنگ نرم با ما وارد نبرد شده است، گفت: امروز استکبار شبکه‌های اجتماعی را جولانگاهی برای خود قرار داده  تا باورهای دینی ما را به ویژه در بین جوانان هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز با دو معضل اساسی مواد مخدر و معضلات اجتماعی در حال جنگ و مبارزه است، گفت: در حوزه فرهنگی بیش از 800شبکه اجتماعی برای تخریب باورهای دینی ما بسیج شدند که اگاهی، شناخت و بصیرت ما می‌تواند ما را در مقابل آنها بیمه نماید.

سردار کامرانی صالح افزود: معضل دیگر مواد مخدر است که فقط درسال گذشته شش و نیم تن مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است که اگر قرار بود اینها به صورت گرم در سطح استان توزیع شود چه بلایی بر سر سلامت جامعه می‌آورد.

وی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ نرم است، افزود: جوانان ما باید مراقب باشند تا از این تهدیدها آسیب نبینند که این امر با تقوی.ت باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی امکان پذیر است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: در 15ماهه گذشته بیش از 15میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح استان کشف شده است .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات