خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند خبر داد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از صدور مجوز برای فعالیت 3 سمن در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: صدور مجوز برای ۷ سمن دیگر نیز در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۷۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

صدور مجوز برای فعالیت 3 سمن در شهرستان نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محرم روزبه در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند در سال 97 با بیان اینکه سه سمن در نهاوند و گیان مجوز گرفته است، اظهار داشت: این سازمان‌های مردم نهاد در زمینه پیشگیری از خودکشی، پیشگیری از اعتیاد  و روان پاک فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های اجتماعی در نهاوند تشکیل سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد است، افزود: اگر از افکار و ایده‌های جوانان در تصمیمات مهم استفاده شود بی‌شک بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه کاهش می‌یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با بیان اینکه صدور مجوز برای ۷ سمن دیگر نیز در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: در نهاوند کمبود سمن‌های کارآفرین، اشتغال، هوای پاک و ... احساس می‌شود و ما پیگیر افزایش این گونه سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان هستیم.

رئیس جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند نیز در ادامه این جلسه  گفت: اگر قرار است کمیته‌های جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان مانند روال سال گذشته را ادامه دهند بهتر است در سال ۹۷ این کمیته‌ها تشکیل نشوند.

آیت صالحی اظهار داشت:  مقرر است کمیته‌های کارگروه ساماندهی امور جوانان شهرستان تشکیل شوند و این کارگروه مصوبه داشته باشند در غیر این صورت بهتر است که این جلسات تشکیل نشوند.

وی با بیان اینکه جلسات کارگروه ساماندهی امور جوانان شهرستان باید مثمر ثمر باشند، تصریح کرد: کارگروه ساماندهی امور جوانان شهرستان باید با ادارات شهرستان جلسه‌ای برگزار کند و برنامه‌های آن‌ها را برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان و خصوصا جوانان نهاوندی بررسی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات