مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه سپاه شهرستان میرجاوه برگزارشد

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در حسینیه سپاه میرجاوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۷۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه مراسم تودیع و معارفه فرمانده هان جدید واسبق سپاه شهرستان میر جاوه با حضور فرمانده سپاه سلمان، مسئولین، علما، روحانیون و ریش سفیدان در حسینیه سپاه میرجاوه برگزار شد.
سردارسرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به این مطلب که خداوند به همه ما توفیق دهد که به شایستگی از فیوضات معنوی این ماه بهره ببریم و توشه‌ای برای قیامت خود ذخیره کنیم افزود: در سپاه خط کش، گذاری قومی وجود ندارد، افرادی که دارای اندیشه و فکر بازاند چه شیعه و چه سنی که تاثیر گذار هستند در این نهاد مقدس و مردمی حضور و فعالیت دارند.
وی با تاکید بر این مطلب که در استان سیستان و بلوچستان استعداد‌های نهفته بسیاری وجود دارد و باید از بالقوه به بالفعل تبدیل شود و نگاه‌ها در حوزه ملی تغییر کند بیان کرد: فرمانده سپاه میرجاوه در دوران خدمت خود با روحیه‌ی انقلابی وانقلابی گری در راستای پیشبرد اهداف انقلاب گام برداشته، این روحیه‌ی انقلابی با هیچ چیزی در جامعه قابل معامله نیست.
سردار معروفی انقلاب اسلامی را استمرار حکومت نبوی دانست و تصریح کرد: امروز باید حوزه‌های راهبردی دشمن را بدانیم و آن را خنثی کنیم.
فرمانده سپاه سلمان از حوزه اعتقادی و اصول و مبانی دینی به عنوان اولین مولفه سربلندی و عزت ملت ایران نام برد و اظهارداشت: این مولفه که به ملت ما عزت وسربلندی بخشید و ما را بزرگ کرد به ما ارزش داد و ما را به عنوان مسلمان و مومن واقعی معرفی وامروز پرچم ام لقراء به دست ایران و ملت ایران است.
این مسئول با اشاره به این نکته که یهود دشمن خدا، قرآن و رسول اکرم (ص) است و پرچم ام لقراء به دست مسلمانان و ملت ایران است که در راس آن یک مرجع تقلید و، ولی فقیه شیعه مدال حکومت شیعی با دید اسلام نبوی اسلام ناب تنها کشوری که از آبرو و تمامیت عرضی مردم فلسطینی که صد درصد اهل تسنن اند حمایت کرد آبرو گذاشت و جان میدهد فقط ایران اسلامی است ادامه داد: هیچ کس در دنیا نیست که مانند ایران از کشور‌های مظلوم و بی دفاع حمایت کند.
این مسئول با تاکید بر این مطلب که مولفه‌های انقلاب اسلامی در دوران ارزشمند دفاع مقدس باعث افتخار، سربلندی و عزت ملت ایران شدند تصریح کرد: ما تحت لوای حکومت اسلامی زندگی می‌کنیم و این حکومت اسلام و تفکر پیامبر (ص) است که تقریب واقعی و وحدت است و ما اسلام ناب را با وحدت می‌شناسیم.
وی به وحدت و وفاق ملی به عنوان دومین مولفه قدرت و عزت ملت ایران نام برد و گفت: وحدت واقعی نداشتن نگاه قومی و مذهبی به مردم است، استان سیستان و بلوچستان را به عنوان یک الگوی عملی  را با شناخت و معرفی می‌کنیم.
وی به غرور آفرینی مرم سیستان و بلوچستان در تاریخ اشاره و بیان کرد: مردم استان در سیستان وبلوچستان به زیبایی در زمان قاجاریه، پهلوی، که به مردم استان خیانت کردند حکومت مرکزی به کمک مردم نیامد، اما مردم خودجوش، خودشان به پا خواستند .
وی به حضور رزمندگان شیعه وسنی در کنارهم در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این حضور نشات گرفته از وحدت حقیقی بوده است که این مولفه تا امروز ما را پیروز کرده است.
وی مولفه سوم پیروزی انقلاب را که باعث متحیر شدن جهان شده را حوزه رهبری ومدیریت صحیح نام برد و افزود: ولایت و رهبری ما را بزرگ کرده اگر رهبری و حاکمیت اسلامی نبود امنیت و آرامش در کشور حاکم نبود، ما به واسطه این مدیریت صحیح سربلندیم.
معروفی به هدفگذاری دشمن در ملت ایران اشاره و ادامه داد دشمن به دنبال تضعیف کردن باور و اعتقادات و گرفتن شجاعت ما است جهان اسلام در برابر قده سرطانی نمی‌توانند سکوت کنند، اهداف دشمن از ابتداءتغییر نکرده بلکه فقط روشش تغییر کرده است.
گفتنی است در پایان از خدمات سرهنگ پاسدار علیرضا کرد فرمانده سابق سپاه شهرستان میرجاوه تقدیر و طی حکمی سرهنگ علیرضا زوری به عنوان فرمانده جدید سپاه میرجاوه منصوب شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار