مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌ و بلوچستان گفت: در ایام ماه شعبان،به‌ویژه ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) ۱۴۵روحانی مستقر در نقاط محروم و روستایی استان فعالیت فرهنگی و تبلیغی می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۷۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبر نگار بسیج به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی درفضای مساجد ومدارس، ایراد سخنرانی در قالب جشن‌ها و همچنین پاسخ به شبهات پیرامون موضوع مهدویت از جمله وظایف روحانیون مستقر است.

وی با اشاره به فضیلتهای ماه شعبان، بیان کرد: ماه شعبان یک فرصت تبلیغی مناسب است که باید از آن برای ترویج معارف، سبک زندگی اسلامی و جلوگیری از رواج اندیشه‌های ضد دینی بهره برد.

بزمانی اظهار کرد: روحانیون مستقر و مبلغان بازگوکنندگان سنت و سیره نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه معصوم(ع) هستند و نقشی که آنان در ترویج ارزش‌های دینی دارند، غیرقابل انکار است.

وی بیان کرد: روحانیون مستقر با حضور در جمع مردم و اجرای برنامه‌های عبادی، فرهنگی و تبلیغی نقش بسزایی در توسعه و گسترش دین مبین اسلام دارند و باید با برنامه ریزی دقیق به بهترین شکل از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: روحانی مستقر در مناطق روستایی می تواند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد چرا که امروز هجمه دشمنان اسلام و نظام در روستاهای ما نیز رخنه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از فرمایشات جدی رهبرمعظم انقلاب مقابله‌ هوشمندانه باتهاجم فرهنگی است که به طور قطع سازمان تبلیغات اسلامی به‌ عنوان قرارگاه فرهنگی مسئولیت خطیری را در این زمینه به عهده دارد.
ارسال نظرات