معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان:

تعامل پليس با صدا و سيما ، احساس امنيت را در جامعه ارتقاء مي دهد

به مناسبت روز راديو و بر اساس هماهنگي هاي به عمل آمده غلامرضا اميدي معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با اميني معاون صداي ، صدا و سيماي استان زنجان ديدار و روز راديو را به كاركنان اين معاونت تبريك گفت.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۰۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: به مناسبت روز راديو  و بر اساس هماهنگي هاي به عمل آمده غلامرضا اميدي معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با  اميني  معاون صداي ، صدا و سيماي استان زنجان ديدار  و روز راديو را به كاركنان اين معاونت تبريك گفت.

 معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت : هر چه ارتباط ،تعامل و همکاري دو سويه پليس و رسانه بيشتر باشد، امنيت ، احساس امنيت و انضباط اجتماعي در جامعه ارتقاء مي يابد.

اميدي ،در اين ديدار صدا و سيما و به ويژه راديو را رسانه اي فراگير و تاثيرگذار دانست و خاطر نشان كرد : با اعتمادي كه مردم به  رسانه ملي و راديو  دارند، با توليد و پخش برنامه هاي متنوع  فرهنگي و اجتماعي در راديو  به كاهش آسيب هاي اجتماعي كمك مي كنند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان بر گسترش تعاملات مشترك  و تشكيل اتفاق فكر برای بررسي  و كاهش آسيب هاي اجتماعي  در جامعه  تاكيد كرد.

اين مقام مسئول كارهاي فرهنگي انجام شده توسط صدا و سيما را در تبيین نقش پليس در ارتقاء امنيت اجتماعي مردم حساس و ويژه اعلام و گفت : بايد زمينه اي فراهم شود تا اقدامات و طرح هاي نيروي انتظامي استان قبل ، حين و بعد از اجراي عمليات به مردم اطلاع رساني شود.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه اعتماد مردم بزرگترين سرمايه نيروي انتظامي است ، تصريح كرد : بخش مهمي از اعتماد مردم حاصل تعامل نيروي انتظامي با صدا و سيما است .

وي در ادامه با اشاره به نقش بي بديل رسانه ها در بهبود تعامل پليس و مردم افزود: فرماندهان و مسئولان انتظامي استان مي توانند از ظرفيت رسانه ها و اصحاب رسانه در اطلاع رساني اخبار و عملکرد پليس به مردم استفاده حداکثري را داشته باشند

در ادامه اين ديدار  اميني معاون راديو صدا و سيماي مركز زنجان با تقدير از اقدامات و تعامل معاونت اجتماعي با صدا و سيماي استان مخصوصا راديو در بحث كاهش آسيب هاي اجتماعي افزود : صدا و سيما با تهيه برنامه هاي فاخر سعي در توسعه امنيت پايدار در جامعه را دارد .

وي با اشاره به اينكه صدا و سيما بايد خدمتگزار بودن پليس به مردم را نشان دهد تصريح كرد : در عين حال بايد اقتدار و رفتار مبتني بر قانون پليس در مواجهه با برهم زنندگان نظم و امنیتدر جامعه را به تصوير كشيد.

اميني با بيان اينکه بر اساس نظر سنجي هاي صورت گرفته ، استان از امنيت خوبي برخوردار است گفت : امنيت و احساس امنيت از فاکتورهاي اصلي يک جامعه موفق و پويا هستند، بنابراين در تحقق آنها مخصوصاً احساس امنيت ، تعامل پليس و صدا و سيما مي تواند گام موثري باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار