امام جمعه ی قلعه رئیسی در نشستلزوم همدلی مسئولان برای خدمت رسانی به مردم شورای اداری چاروسا با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مسئولان باید با همدلی به فکر خدمت رسانی به مردم باشند و در برای توسعه و پیشرفت این منطقه تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۱۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: حضرت علی (ع) همگان را به ترس از خدا فرمان می‌دهد و اینکه اطاعت خدا را بر دیگر کار‌ها مقدم بدارد و به همه مسئولان سفارش می‌کند نیکوترین اندوخته تو باید عمل صالح باشد.
امام جمعه قلعه رئیسی افزود: نماز جمعه قلب فرهنگی شهر هست و همه باید این قلب را تقویت کنند.
بخشدار چاروسا هم در این نشست خدمت در نظام جمهوری اسلامی را وظیفه دانست و گفت: مردم و مسئولان به نامگذاری سال به عنوان حمایت از کالای ایرانی توجه کنند و این مهم را در دستور کار خود قرار دهند تا در کشور هم اشتغال، تولید و توسعه رونق بگیرد.
وی با اشاره به حفظ بیت‌المال از سوی مدیران افزود: مدیران باید در حفظ بیت‌المال کوشا بوده و از اموال بیت‌المال در موارد شخصی استفاده نکنند. لزوم همدلی مسئولان برای خدمت رسانی به مردم
جلوگیری از کوچ زودهنگام عشایر، آسفالت معابر شهر قلعه رئیسی، پیگیری راه اندازی ورزشگاه شهر قلعه رئیسی، اجرای برنامه‌های هفته سلامت، آذین بندی سطح شهر قلعه رئیسی برای اعیاد شعبانیه از مهمترین مصوبات این نشست بود.
ارسال نظرات