فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام زائران راهیان نور این شهرستان در قالب 19 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۴۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب این شهرستان گفت: صبح امروز یک کاروان از راهیان نور از اراک عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند تا ضمن بازدید از مناطق عملیاتی بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت داشته باشند.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را رمز ماندگاری نظام اسلامی دانست و ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور، تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جوانان و نوجوانان، آن‌ها را در برابر توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم مصون می‌سازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به نقش تاثیرگذار رزمندگان و شهدا در امنیت و پیشرفت جامعه، گفت: این سفر با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس و همچنین به منظور بازخوانی فداکاری‌ها، جانفشانی‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس  و مقابله با توطئه‌های دشمن در جبهه فرهنگی برگزار می‌شود.

پاسدار رضایی با تاکید بر نقش اثرگذار این اردوهای معنوی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، گفت: جوانان امروز با دیدن مناطق عملیاتی از نزدیک می‌توانند رشادت‌های دلاورمردان زمان جنگ را بهتر درک کنند و این مساله به طور قطع تاثیرات مطلوبی در شکل‌گیری شخصیت نسل امروز انقلاب دارد.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان راهیان نور اعزامی که در قالب 19 دستگاه اتوبوس به مناطق غرب اعزام شده‌اند در مدت دو روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات