سرهنگ پاسدار مهران مرادی در گردهمایی ترویجی تبیینی در جمع کارکنان سپاه شهرکرد گفت: باید فرهنگ بسیج، پاسداری و روحیه جهادی را در جامعه ترویج دهیم.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۶۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴

 به گزارش خبرنگار روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) سرهنگ پاسدار مهران مرادی در جمع کارکنان سپاه شهرکرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: دشمن با تمام قوا برای ضربه  زدن به انقلاب و دستاوردهای انقلاب و همچنین ما نیز برای رسیدن ما به اهدافمان وارد میدان شده است که می طلبد ما برای مقابل با آن تمام قد در میدان نبرد حضور پیدا کنیم.

مرادی با بیان اینکه امروزه جنگ از حالت سخت به جنگ نرم تغییر داشته است تصریح کرد: در جنگ نرم هوشیاری و بصیرت بالای ما نیاز است تا بتوانیم در این عرصه موفق شویم.

جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در این گردهمایی گفت: سپاه از اول انقلاب تا كنون با تكیه به ستون ولایت و با همراهی مردم توانسته است بر تهدیدات امنیتی خارجی و داخلی و فتنه ها و خرابكاری گروه های تروریستی غلبه نماید.

 مرادی افزود: سپاه توانسته با اقتدار تمام فتنه ها را خنثی كند و در سطح منطقه نیز نقشه های آمریكا را نقش بر آب نماید.

وی که در گردهمایی ترویجی تبیینی سپاه شهرکرد و در جمع کارکنان این ناحیه سخنرانی می کرد، افزود: سپاه از بدو تشکیل تاکنون؛ در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و خدمت رسانی به آحاد مردم بویژه محرومان و نیازمندان جامعه، پیشگام بوده و در خط مقدم پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن قرار دارد.

گفتنی است گردهمایی ترویجی تبیینی سپاه شهرکرد روز سه شنبه با حضور فرماندهان، کارکنان و مسئولین سپاه شهرکرد در مکان حسینیه حضرت امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار گردید.

 

ارسال نظرات