با حضور سردار غیب پرور

چهارمین مراسم ملی شب خاطره جهادی برگزار می‌شود

چهارمین مراسم ملی شب خاطره جهادی با هدف روایت خاطرات تلخ و شیرین گروه های جهادی از مناطق محروم کشور و اقدامات بی بدیل جهادگران در عمران، پیشرفت و آبادانی کشور، برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۶۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، چهارمین مراسم ملی شب خاطره جهادی با هدف روایت خاطرات تلخ و شیرین گروه های جهادی از مناطق محروم کشور و اقدامات بی بدیل جهادگران در عمران، پیشرفت و آبادانی کشور شنبه 8 اردیبهشت ماه در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می شود.

این مراسم همزمان با سالگرد ارتحال جهادگر آسمانی حاج عبدالله والی که ۲۳ سال از عمر شریف خود را برای محرومیت زدایی در بشاگرد اختصاص داد، برگزار خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، معاون فرهنگی کل سپاه، مدیر عامل بنیاد برکت، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و رییس بنیاد مستضعفان و جمعی از بسیجیان جهادگر از جمله حاضران در این مراسم جهادی هستند.

بر اساس این گزارش، بیان خاطرات جهادگران ایرانی و غیر ایرانی، تجلیل از قریب به ۴ دهه خدمات و مجاهدات حاج محمود و حاج امیر والی، تجلیل از خانواده ی شهدای اردوهای جهادی و جهادگران مدافع حرم و برپایی نمایشگاه جنبی حاوی خدمات گروه های جهادی از زلزله کرمانشاه، از جمله برنامه های چهارمین شب خاطره جهادی است.

شایان ذکر است این مراسم شنبه ۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در محوطه باز لانه‌ی سابق جاسوسی امریکا (تقاطع خیابان مفتح و طالقانی مقابل خانه ی سابق سفیر شیطان بزرگ) برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار