خبرهای داغ:
یک استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز رسانه‌های دشمن بی‌وقفه به دنبال القای تصویر نادرست از نظام اسلامی هستند، لذا تشخیص وظیفه بسیار مهم است و باید در کنار عمق بخشیدن به تدین، تکالیفی که ولایت برعهده ما گذاشته اند را به خوبی انجام دهیم.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۷۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگطزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود انصاری در جمع طلاب واساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بر بهره‌گیری از این ماه تأکید کرد و آن را مقدمه‌ای برای ورود به ماه مبارک رمضان دانست.
استاد حوزه علمیه قزوین به موضوع بصیرت‌افزایی در جامعه اشاره و بیان کرد: اگر ما افول نظر نداشته و صاحب بصیرت شویم و به خودمان اعتماد کنیم می‌توانیم به مراتب والا و ارزشمندی دست پیدا کنیم.
وی افزود: امروز در ایران اسلامی هرج و مرج نیست و دلیلش این است در کشور ما بصیرت وجود دارد و مردمان ما صاحب فداکاری و اعتماد به نفس هستند.
حجت‌الاسلام انصاری گفت: امروز رسانه‌های دشمن بی‌وقفه به دنبال القای تصویر نادرست از نظام اسلامی هستند، لذا تشخیص وظیفه بسیار مهم است و باید در کنار عمق بخشیدن به تدین، تکالیفی که ولایت برعهده ما گذاشته‌اند را به خوبی انجام دهیم.
استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: تا زمانی بصیرت باشد، در امنیت و بزرگی هستیم، چراکه بصیرت در اسلام مبنای روشنی دارد و فقاهت چراغ بصیرت است و در سایه معرفت به معارف اهل بیت(ع) و قرآن حاصل می‌شود.
حجت‌الاسلام انصاری تصریح کرد: ما برای اینکه در امور بصیر باشیم باید شرایط را به درستی و آن‌گونه که شایسته است، بشناسیم. یکی از راه‌های پیدا کردن بصیرت، فهم و تعلیم قرآن کریم است، اگر صرفاً به قرائت و حفظ قرآن کریم باشد، بسیاری از دشمنان و قاتلان اهل بیت(علیهم‌السلام) هم قرآن را تلاوت می‌کردند، اما بصیرت نداشتند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها