خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه لشگر ۱۶ زرهی ارتش :
فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه لشگر ۱۶ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رییس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین گفت: وقتی با ورزش می توان به سلامتی دست یافت به راستی عدم اقدام در این زمینه ظلم به خود انسان است.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۰۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر رضایی، فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه لشگر ۱۶ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رییس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین در همایش پیاده روی خانواده های سپاه و پیشکسوتان به مناسبت هفته سلامت که صبح امروز(پنجشنبه)  در جاده سلامت باراجین برگزار شده بود اظهار کرد: ارتش و سپاه برادرانه در کنار هم از جمهوری اسلامی ایران و اهدافش حفاظت می کنند و هیچ سخن تفرقه افکنی همان طور که در اوایل انقلاب نتوانست به این دوشادوشی ضربه ای وارد کند، امروز نیز ذره ای تاثیر بر این وحدت ندارد.
وی در ادامه با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت مهدی موعود(عج) اذعان کرد: امیدواریم که همه ما در جهت تعجیل در امر فرج حضرت صاحب الازمان قدم بردریم و بتوانیم با درک درستی در راستای امر ظهورقدم برداریم.
امیر رضایی با تاکید بر اهمیت سلامتی اظهار کرد: وقتی با ورزش می توان به سلامتی دست یافت به راستی عدم اقدام در این زمینه ظلم به خود انسان است.
رییس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین تصریح کرد: ورزش های همگانی می تواند نشاط بیشتری را به همراه آورد و به روحیه انسان تازگی ببخشد، لذا باید همه خانواده و افراد در این زمینه برای سلامتی خود قدم بردارند .
رضایی در بخش پایانی بیانات خود با تقدیر و تشکر از همه خانواده های که در پیاده روی شرکت کرده اند با دعوت از آنها برای حضور در پیاده روی روز جمعه ابراز کرد: همه ارگان ها در این موضوع پای کار هستند تا یک روز دلپزیر برای خانواده ها رقم بخورد، همچنین قریب به 100 میلیون تومان جایزه برای این رویداد در نظر گرفته شده است.
1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها