فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

افکار و اندیشه شهید مطهری همان اندیشه اسلام ناب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر، با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید مطهری، اظهار داشت: افکار و اندیشه شهید مطهری همان اندیشه اسلام ناب است.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۱۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ سید اسدالله امامی در جلسه برنامه های هفته عقیدتی درجمع پاسداران ناحیه اشکذر تصریح کرد: امروز دشمنان ما دین و ایمان جوانان این مملکت را هدف قرار داده و سعی بر این دارد که جوانان ما را به سمت دنیا بکشاند. دشمن سعی بر این دارد که معنویت را از ملت ما بگیرد، آنها می‌دانند که اگر معنویت و دین ما را بگیرند، ایران به راحتی سقوط می‌کند.
وی در ادامه تاکید کرد: باید مردم را نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه کرد و هدف ما باید دفاع از انقلاب و عفاف حجاب باشد، امروز بهترین نوع پاسداری، پاسداری از انقلاب و تبلیغ دین اسلام، برگزاری بحث‌های اخلاقی و معنوی و کشاندن مردم و جوانان به سمت مساجد است.ما را بگیرند، ایران به راحتی سقوط می‌کند.
امامی در ادامه ازفرماندهان خواست تا افکار و اندیشه های شهید مطهری را به بسیجیان بشناسانیم به ویژه دانش اموزان که بسیج دانش آموزی با تلاش خودرا در این زمینه انجام برساند که افکار و اندیشه شهید مطهری همان اندیشه اسلام ناب است .


ارسال نظرات
آخرین اخبار