خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا؛

حمایت سپاه نینوا از ساخت یادمان شهدای گمنام سرخنکلاته

سردار صادقی : سپاه نینوا ازساخت یادمان شهدای گمنام شهر سرخنکلاته حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۵۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛سرتیپ دوم پاسدار رحمت اله صادقی که به همراه حجت الاسلام بابامحمدی امام جمعه سرخنکلاته،مهندس احمدی شهردار سرخنکلاته و همچنین سرهنگ مهاجر فرمانده سپاه گرگان به زیارت شهدای گمنام سرخنکلاته رفته بود اظهار کرد : باید با همت همه مسئولین زیارتگاه شهدای گمنام محلی بشود برای کارهای فرهنگی در شهرسرخنکلاته.

وی خطاب به شهردار سرخنکلاته گفت :هر مقدار که شهرداری توان خود را برای ساخت بنای یادمان شهدای گمنام به کار بگمارد سپاه نینوا نیز آمادگی دارد به همان مقدار، حمایت های مالی و امکاناتی خود را برای ایجاد بنای یادمان شهدای گمنام سرخنکلاته به کار گیرد.

دراین مراسم همچنین شهردار سرخنکلاته بیان کرد :  تپه سرخنکلاته قبل از تدفین این ۲ شهید گمنام محلی بود که افرادی نخاله‎های ساختمانی می‎ریختند و فردی یادش نبود که سرخنکلاته تپه‎ای هم دارد و دفن این ۲ شهید این تپه را از تخریب بیشتر نجات داد.

گفتنی است پیکر مطهر ۲ شهید گمنام سرخنکلاته در 12 اسفند ماه سال 96 همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سرخنکلاته تشییع و در تپه نورالشهدای این شهر خاکسپاری شد .

امیدواریم با همت مسئولین  و مردم  شهید پرور شهر سرخنکلاته هرچه سریعتر شاهد ساخت بنای فرهنگی در تپه نورالشهداء سرخنکلاته باشیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار