وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اردبیل:

ابلاغی مبنی بر محدودیت پیام‌رسان‌های خارجی به وزارت ارتباطات نشده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد زمان محدودیت پیام‌رسان‌های خارجی گفت: در این زمینه تاکنون هیچ ابلاغی مبنی بر محدود کردن چنین پیام‌رسان‌هایی به وزارت ارتباطات نشده است.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۵۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محمدجواد آذری جهرمی در به اردبیل اظهار داشت: با فعال شدن پیام‌رسان‌های داخلی و تلاش برای گرایش مردم به استفاده از این پیام‌رسان‌ها خوشبختانه شاهد افزایش استقبال مردمی از این پیام‌رسان‌ها بودیم به طوری که گرایش مردم به سمت پیام‌رسان‌های داخلی تا 6 برابر افزایش یافته است.

وی از افزایش حجم پیام‌های جابه‌جا شده در پیام‌رسان‌های داخلی خبر داد و افزود: این در حالی است که در روزهای اخیر شاهد کاهش مراجعه و استفاده مردم از پیام‌رسان‌های خارجی به میزان 10 درصد بودیم که انتظار می‌رود این امر بیش از این نیز کاهش یافته و گرایش مردم به سمت پیام‌رسان‌های داخلی افزایش یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در حال حاضر پیام‌رسان‌های داخلی در زمینه ارائه خدمات مشکلی نداشته و علاوه بر آن به دنبال ارتقای خدمات هستند، تصریح کرد: ارتقای کیفی خدمات، افزایش امنیت نرم‌‌افزارها و نیز امنیت اطلاعات از مهمترین برنامه‌ها در راستای توسعه پیام‌رسان‌های داخلی است.

آذری جهرمی در مورد تصمیم‌گیری برای محدود کردن پیام‌رسان‌های خارجی بیان کرد: در این زمینه تاکنون هیچ گونه ابلاغی مبنی بر محدود کردن چنین پیام‌رسان‌هایی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشده و پس از تصمیم‌گیری‌های نهایی اقدامات مطابق با آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های کاری خود در اردبیل افزود:‌ ارائه گزارش عملکرد دولت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، افتتاح چند طرح ارتباطی، بررسی اشتغال در فضای مجازی، شرکت در مراسم جشن روز جوان و بررسی طرح بزرگ اجرایی در کشت و صنعت مغان به عنوان الگوی کشوری از مهمترین اهداف این سفر است.

ارسال نظرات