فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: چرا باید در کشوری که از بهترین سرمایه‌های انسانی و منابع الهی بهره‌مند‌است مجموعه‌هایی در سطوح مدیریتی آن قرار گیرند که مانع از رشد انقلاب اسلامی بوده و به دنبال خدمت به مردم نباشند.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۷۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سی و هشتمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس و گرامی داشت شهادت سردار رشید اسلام محمد منتظر قائم صبح امروز در پایگاه انقلاب مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم همراه بود سرتیپ دوم پاسدار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تبریک اعیاد شعبانیه در سخنانی بابیان اینکه در ۵ اردیبهشت یکی از پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی رقم خورد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای می‌فرمایند «فتح الفتوح امام راحل تربیت انسان‌های بزرگ و خداجویی بود که مسیر تاریخ را عوض کردند» و شهید منتظر قائم یکی از همین انسان‌هاست که در نوجوانی امام (ره) را شناخت و در ۱۵ سالگی مبارزه خود را آغاز کرد و در دوران خدمت سربازی به‌عنوان یک استاد اخلاق کلاس‌های تربیتی و بصیرتی زیادی را برپا نمود و چنان خدماتی ارائه داد که نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخته است.

سردار جمیری در بیان سجایای اخلاقی شهید منتظر قائم گفت: این شهید والامقام به‌اندازه‌ای از درجه تهذیب نفس رسیده و چنان متواضع است که حتی از نوشتن اسم خود در نامه‌های سپاه به‌عنوان فرمانده پرهیز می‌کند.

جمیری در ادامه با اشاره به واقعه طبس اظهار داشت:فرمانده عملیات حمله به طبس موسوم به «دلتا» در کتاب خاطرات خود نوشته آن‌چنان اصول حفاظتی در زمان تمرینات نظامی رعایت می‌شد که برای ورود به پادگان از قسمت‌های مختلف وارد می‌شدیم تا مبادا حضور گروهی ما عملیات را با تهدید اطلاعاتی روبرو کند و جمهوری اسلامی از آن مطلع شود.

وی تصریح کرد:، اما خداوند به فرمود: ه رهبر کبیر انقلاب شن‌ها را مأمور حراست و حفاظت از انقلاب ملت ایران کرد و دقیق‌ترین توطئه دشمن علیه انقلاب با شکستی خفت‌بار برای آنان رقم خورد.

جمیری ادامه داد: در خاطرات سید احمد آقا آمده که در نیمه‌های آن شب امام (ره) فرمود: برای من خودرویی فراهم کنید سپس به یکی از امامزادگان تهران رفتیم و ایشان تا اذان صبح مشغول به دعا بود و زمانی که بیرون آمد سه مرتبه فرمود: «الحمدالله که رفع شد» و ما بعداً متوجه شدیم ماجرا از چه قرار بوده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان با تأکید براین نکته که شهید منتظر قائم شهید مقابله و مبارزه بانفوذ آمریکاست ابراز داشت: امروز هم دشمن ما مثل گذشته بلکه بیشتر، برای از بین بردن حرکت انقلاب درزمینهٔ‌های مختلف ازجمله دفاعی و جنگ نرم در حال تلاش برای نفوذ در کشور است و بر همه ما واجب است که راه‌های نفوذ دشمن را شناسایی کرده و با بصیرت در برابر جریان نفوذ عمل کنیم.

وی افزود: اگر امروز امام خامنه‌ای بحث نفوذ را مطرح می‌کنند باید به این موضوع به‌خوبی اندیشید که چرا باید در کشوری که از بهترین سرمایه‌های انسانی و منابع الهی بهره‌مند‌است مجموعه‌هایی در سطوح مدیریتی آن قرار گیرند که مانع از رشد انقلاب اسلامی بوده و به دنبال خدمت به مردم نباشند.

جمیری بابیان این مطلب که مسئله نفوذ در عین خطرناک بودن به‌آرامی اتفاق می‌افتد اظهار داشت: غربی‌ها همه تلاش خود را به کار بستند تا نیرو‌های انقلابی در بدنه نظام رشد نکنند و نه‌تن‌ها نیرو‌های متعصب انقلابی را محروم کرده حتی به آنان عنوان‌های ناروایی را نسبت می‌دهند.

جمیری خاطرنشان کرد: برای مقابله بانفوذ باید نیرو‌های انقلابی توسط مسئولان به‌کارگیری شوند مسئله نفوذ بسیار مهم است باید مواظب نفوذ در کشور باشیم و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز ایران یک کشور قدرتمند در عرصه دفاعی و نفوذ منطقه‌ای است گفت: آمریکائی‌ها می‌دانند که حضور در ایران را در خواب هم نخواهند دید، اما می‌خواهند به‌واسطه فشار‌های اقتصادی، ایجاد آشوب و آشفتگی داخلی، کشور را دچار مشکل کرده و زمینه‌های نفوذ خود را فراهم سازند.
ارسال نظرات