کارشناس مسائل سیاسی:

خدمت رسانی به مردم سرلوحه کار سپاه پاسداران است

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به مردم سرلوحه کار سپاه پاسداران است، گفت: هجمه‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان خارجی و همگامان داخلی آن ها نمی‌تواند خللی در مسیر خدمت رسانی سپاه به ملت و نظام ایجاد کند.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۸۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قاسم فراهانی کارشناس مسائل سیاسی در جمع پایوران و سربازان وظیفه این ناحیه با اشاره به نقش اثرگذار سپاه پاسداران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: پاسداران از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف جهاد و شهادت، حماسه و ایثار، سازندگی، علمی و آموزشی و اجتماعی، تلاش‌های بی شائبه‌ای را برای اعتلای میهن اسلامی و اسلام ناب محمدی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به تخریب این نهاد انقلابی از سوی برخی از افراد گفت: اخلاص، ایثار، از خود گذشتگی و بصیرت پاسداران باعث شده تا برخی دشمنان داخلی و افراد بی‌بصیرت همراه با دشمنان خارجی و در رأس آنان آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی تمام تلاش خود را برای مقابله و مبارزه با سپاه انجام دهند و هجمه‌هایی را به سپاه پاسداران وارد کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه خدمت رسانی به مردم سرلوحه کار سپاه پاسداران است، گفت: قرار گرفتن سرداران سپاه در  قله‌های رفیع شهادت و نیز در رأس  لیست‌های تحریم دشمنان، مدال افتخاری برای این نهاد انقلابی است.

فراهانی ادامه داد: هجمه‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان خارجی و همگامان داخلی آن ها نمی‌تواند خللی در مسیر خدمت رسانی سپاه به ملت و نظام ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران با ادامه دادن راه شهدا در جهت اعتلای نام ایران اسلامی، محکم‌تر از پیش به مأموریت خود ادامه خواهند داد، گفت: تقوا و دینداری و ولایت‌پذیری دو اصلی است که موجب شده امروز سپاه جایگاه ویژه‌ای در بین مردم و نظام مقدس جمھوری اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار