خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: متاسفانه بعضی از جریان‌های سیاسی در توهین به معصومین(ع) به ارزش‌های اسلامی مردم، ید طولایی دارند.
کد خبر: ۹۰۱۰۶۸۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی در پی هتاکی خبرنگاری به ساحت مقدس امام رضا(ع) در فضای مجازی با بیان اینکه در فرهنگ دینی و قرآنی ما نسبت به معصومین(ع)، چون متصل به خدا و وحی هستند باید تسلیم بود گفت: این هنر نیست که به ولی خدا جسارت کرد یا او را نقد کرد، بلکه نسبت به معصوم(ع) طبق صریح قرآن باید تسلیم بود.

وی افزود: در فرهنگ دینی اهانت به معصومین و مقدسات جایگاهی ندارد، بلکه درفرهنگ لیبرال است که به مقدسات اهانت می‌شود چون  آنها را در تعارض با آزادی خود می‌بینند.

مصطفوی گفت: فرهنگ لیبرال مقدسات را زیر پا گذاشته و کنار می‌زند و تقدس‌زدایی می‌کنند وبه خط قرمزهای دینی اعتنایی ندارد.

 حجت‌الاسلام مصطفوی با اشاره به اینکه ،خط قرمزهای فرهنگ لیبرال چیز دیگری است که با مقدسات دینی سازگاری ندارد، گفت: ویژگی فرهنگ لیبرال مادی و سود سرمایه و لذت بدنی و غریزی است درحالیکه از خصوصیات انسان مومن احترام به مقدسات و حریم نگه داشتن نسبت به مقدسات اس.  خداوند برای مقدسات حریم خاصی قرارداده و در فقه اسلامی احکام و آدابی برای آنها وضع کرده است تا حریم آنها محفوظ بماند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله  شیراز اظهار داشت: متاسفانه بعضی از جریان‌های سیاسی در توهین معصومین(ع) و ارزش‌های اسلامی مردم، ید طولایی دارند.

وی افزود: اگر آن روز مجری برنامه افتتاح ستاد انتخابات آقای روحانی در ایلام با قرائت متنی به عنوان نامه به امام رضا(ع) به ساحت مقدس حضرت اهانت کرد، آقایان برخورد می‌کردندو با سکوت خود تائید نمی‌کردند، امروز یک خبرنگارنمای جاهل چنین اهانتی نمی‌کرد!

وی در پایان تأکید کرد: این حرکت سخیف را محکوم و تنفر و انزجار خود را نسبت به آن اعلام می‌نمائیم وازدستگاه قضایی خواهانیم برخورد جدی نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها