مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد:
خبرگزاری بسیج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک غیرت را وظیفه فطری و شرعی مرد برای حفاظت از خانواده ها دانست و گفت: تذکرات دینی زن و شوهر به هم باعث حفظ خانواده ها می شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۰۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک ظهر امروز در کارگاه "عفاف و حجاب" با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از معروفات است دین است، گفت: اگر این معروف نباشد بدپوششی و بی عفتی را در جامعه شاهد می شویم.

وی مطرح کرد: همانطور که دزد و شراب خوار مجرم اند و آنها را می گیرند؛ با بدپوشش هم باید برخورد کرد، چرا که "لا اکراه فی الدین" قید و بند آزادی مطلق را ندارد.

استاد اخلاق خاطر نشان کرد: حتی زمان رسول الله(ص) هم با بدپوششی برخورد می شد، البته باید دانست که 18 سال بعد از بعثت رسول الله بحث عفاف و حجاب مطرح شد اما در همان زمان هم، زنان قریش دارای پوشش حداقلی بودند.

وی اضافه کرد: بعد از وجوب حجاب ، زنی در انصار و مهاجر دیده نمی شد که بی حجاب باشد.

مسئول امور روحانیون سپاه قرچک با اشاره به عصبانیت دشمن از پوشش زن مسلمان، ابراز کرد: امروز استکبار نگران انتقال این الگو به غرب و اروپا هست.

وی با اذعان به اینکه ارزش به داشتن سرمایه، مال، مقام و منصب نیست، پیاده سازی احکام اسلامی را ارزش دانست و افزود: صدق و راستی، امانتداری، عدم خیانت و موارد دیگر محور ارزش ها هستند، ارزش آدمها به داشتن تقوا، کنار آمدن با هم و مهربانی کردن است، اگر خانواده ها این محورها را رعایت کنند، هیچ مشکلی در میانشان به وجود نمی آید.

حجت الاسلام عبدالله پور در موضوع معاشرت با نامحرم بیان کرد: باید بسیار مواظبت بود، دینداری سخت است، نباید چراغ سبز به بیگانه نشان داد.

وی ، غیرت را وظیفه فطری و شرعی مرد برای حفاظت از خانواده ها دانست و گفت: تذکرات دینی زن و شوهر به هم باعث حفظ خانواده ها می شود.

ارسال نظرات