امروز جلسه معارفه سرپرست معاونت منابع انسانی و مدیر جدید امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۲۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در جلسه تودیع حسین بارانی معاون سابق منابع انسانی و معارفه حبیب اله رشیدارده سرپرست معاونت منابع انسانی بانک و همچنین تودیع حبیب اله رشید ارده مدیر سابق امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و معارفه سعدالله عیسی زاده مدیر جدید امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک که با حضور تنی چند از مسئولان ستادی برگزار شد، با بیان اینکه خوشبختانه بانک ملی ایران امروز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد، اظهار کرد: انتظارات از بانک ملی ایران بالاست و به همین علت باید پیش از بازنشستگی افراد، جایگزین های مناسب شناسایی و آموزش های لازم داده شود.

وی بیان کرد: سازمان هایی موفق هستند که با مراکز علمی و دانشگاهی در ارتباط باشند و حوزه منابع انسانی خود را تقویت نمایند. بر این اساس این ارتباط باید در بانک ملی ایران حفظ شده و قوی تر گردد.

کریمی با آرزوی موفقیت برای سرپرست معاونت منابع انسانی و مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک و تقدیر از تلاش های بارانی گفت: همکاران شاغل و بازنشسته بانک ملی ایران، عرق و تعصب ویژه ای به این بانک دارند و به جرات می توان گفت از بهترین کارکنان نظام بانکی به شمار می آیند.

حبیب اله رشیدارده سرپرست معاونت منابع انسانی نیز در این مراسم با ابراز قدردانی از حسن توجه مدیرعامل بانک ملی ایران برای این انتصاب عنوان کرد: سمت ها همواره امانتی برای افراد هستند و آنچه که مهم است عملکرد قابل قبول و پاسخگویی افراد است.

وی تاکید کرد: سرمایه انسانی یکی از مهم ترین سرمایه های هر سازمانی است که باید با نهایت ظرافت و درایت با آن مواجه شد تا منجر به ارتقای انگیزش کارکنان شود.

سرپرست معاونت منابع انسانی بانک ملی ایران تصریح کرد: برای ارتقای جایگاه بانک در جامعه، نیاز امروز بانک ارایه آموزش های خاص و نوین به کارکنان و ایجاد فضایی جدید متناسب با نیازمندی های جدید کارکنان می باشد.

وی ضمن آرزوی توفیق برای آقای بارانی معاون سابق بانک، این مسئولیت را مسئولیتی خطیر و سنگین برشمرد.

حسین بارانی معاون سابق منابع انسانی بانک ملی ایران نیز در این جلسه اظهار کرد: در زندگی هر فرد نقاط عطفی وجود دارد که بازنشستگی یکی از این ایام است و خاطرات سال های خدمت برای همیشه در ذهن فرد ثبت می شود و خدا را برای توفیق خدمت در بانک ملی ایران شاکرم.

وی با اشاره به این که درست عمل کردن در حوزه منابع انسانی می تواند به کاهش هزینه ها، افزایش درآمدها و حرکت در جهت درست بیانجامد، گفت: نباید به نیروی توانمند کنونی اکتفا کنیم و باید آموزش نیروی انسانی به طور مستمر در دستور کار ما باشد.

همچنین سعدالله عیسی زاده مدیر جدید امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز عنوان کرد: معرفی یک محصول بانکی به مشتریان، به اندازه تولید آن محصول اهمیت دارد و از این جهت کار روابط عمومی بسیار موثر و مهم است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی، واسطه بودن بین کارکنان و مدیران است، به طوری که باید هر روز پیشنهادها و ایده های تازه همکاران از طریق روابط عمومی به سطوح بالای مدیریتی بانک اعلام شود.

عیسی زاده با اشاره به اهمیت حوزه روابط عمومی در پیشرفت امور بانک، اظهار کرد: بانک ملی ایران امروز یک بانک پیشرو است و معرفی این موفقیت ها بر عهده روابط عمومی است، از این رو باید از همه ابزارهای جدید و پیشرفته در حوزه اطلاع رسانی به درستی و با حداکثر سرعت استفاده شود.

ارسال نظرات