به همت بسیج جامعه پزشکی انجام شد

ارائه خدمات درمانی به حدود ۵۰۰ نفر در منطقه خارتوران شاهرود

خدمات درمانی به نزدیک به ۵۰۰ نفر از مردم منطقه خارتوران شاهرود در گرامیداشت اعیاد شعبانیه ارائه شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۵۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته سلامت و اعیاد شعبانیه، اکیپ‌های تخصصی دندانپزشکی و چشم‌پزشکی به منطقه محروم خارتوران روستا‌های رضاآباد، احمدآباد و ... بخش بیارجمند شهرستان شاهرود اعزام شدند.
در این برنامه که به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شاهرود به مدت سه روز انجام شد، کلیه خدمات درمانی و بهداشتی ارائه‌شده رایگان به مردم ارائه شد.
مسؤول بسیج جامعه پزشکی شاهرود در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آمار خدمات ارائه‌شده در این اعزام گفت: ویزیت چشم‌پزشکی به ۳۵۰ نفر ارائه و ۲۶۹ عدد عینک بیماران تجویز و با توجه به امکانات این عینک‌ها به آن‌ها تحویل شد و اگر هم نیاز بود، برای ادامه درمان و دریافت عینک به درمانگاه رضوی سپاه شاهرود ارجاع شدند.
جواد رضوانی افزود: خدمات دندانپزشکی به ۱۲۰ نفر شامل ترمیم و عصب‌کشی و جرم‌گیری ارائه و کارگاه آموزش بهداشت دندان‌پزشکی برای ۴۰ نفر برگزار و ۱۵۵ بسته فرهنگی شامل کتاب بهداشت فردی و بسته سلامت شامل مسواک، خمیردندان، نخ دندان به ۱۲۰ نفر اهدا شد.
وی با اشاره به ارائه ۴۸ نسخه داروئی به بیماران افزود: ۶۰ بسته لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی نیز بین کودکان و نونهالان منطقه توزیع شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار