فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: هرکسی نمی‌تواند در خصوص سپاه نظر بدهد، باید حتما جنس، اخلاق و درک آن فرد نشات گرفته از انقلاب باشد.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۷۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوب‌علی نظری در جلسه شورای اداری استان که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: سپاه امروز وارد چهل سالگی شد، آنچه که مهم است ما باید توجه کنیم غرض از فرمان الهی و ملکوتی حضرت امام چه بوده است؟

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم امام راحل با نگاه بلندی که داشتند آینده را به خوبی می‌دیدند و شاهد آن بودند که در آینده حتما در مسیر رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی موانعی خواهد بود و این موانع باید برطرف شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: حتما اصل انقلاب از سوی دشمنان آن مورد خطر و تهدید قرار خواهد گرفت و باید از اصل انقلاب مراقبت کرد، همچنین حتما دستاورد‌های انقلاب نیز مورد تهاجم قرار خواهد گرفت و از دستاورد‌های با ارزش انقلاب اسلامی نیز باید محافظت شود.

سردار نظری با تاکید بر اینکه حتما ما باید یک نگاه الگویی برای رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف داشته باشیم و این امر باید ایجاد شود، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این اهداف نیازمند یک مجموعه‌ای هستیم که جنس آن از خود انقلاب باشد و مانند آن جغرافیای مرزی نیز داشته باشد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: لذا بر همین مبنا ما معتقدیم آن فرمان الهی صادر شد و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت، ۳۹ سال از این فرمان گذشت اگر بخواهیم یک نگاه ارزیابی‌کننده منصفانه داشته باشیم، چند مولفه در این امر مهم است که در درجه اول به کارنامه می‌پردازیم و همه ما می‌دانیم کارنامه سپاه در طول این مدت چه بوده آیا توانسته است در این اهداف انجام وظیفه کند؟

نظری تاکید کرد: در درجه دوم باید به این امر بپردازیم که نظر و نگاه شخصیت‌های مبنایی در ارتباط با این نهاد چه بوده و کارکرد این نهاد چیست؟ آیا می‌تواند مانند امام راحل معمار سپاه و مانند مقام معظم رهبری سپاه را تحت مدیریت قرار دهد؟


ارسال نظرات
پر بیننده ها