رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اشکذر:

برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته جوان با ۵۰ درصد تخفیف دراشکذر

به مناسبت فرارسیدن هفته جوان تا پایان اردیبهشت‌ماه در کتابخانه عمومی مرحوم ذاکری نمایشگاه کتاب با ۳۰ الی ۵۰ درصد تخفیف بر پا می‌گردد.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۸۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر: به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر:، ولی الله حفیظی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت فرارسیدن هفته جوان در کتابخانه مرحوم ذاکری این شهرستان خبر داد.
حفیظی تصریح کرد: در نمایشگاه کتاب مذکور کتاب‌هایی با عناوین مختلف همچون ادبیات، تاریخ، رمان، روانشناسی، کودک، نوجوان، پزشکی، معماری و ورزشی، آشپزی، زناشویی، کامپیوتر، زبان‌های خارجی و ... وجود دارد.
وی ادامه داد: این نمایشگاه کتاب تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری در کتابخانه عمومی مرحوم ذاکری برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید به عمل‌آورند. رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اشکذر بیان کرد: علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند در ۲ نوبت صبح و عصر از مجموعه کتاب‌های حاضر در این نمایشگاه دیدن کنند.
وی با اشاره به اینکه برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها در ترغیب هرچه بیشتر و بهتر مردم به کتاب‌خوانی و مطالعه مؤثر است یادآور شد؛ کتاب‌های نمایشگاه با ۳۰ الی ۵۰ درصد تخفیف به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
ارسال نظرات