امام جمعه شهرستان کوثر گفت:جوانان هر کشور سرمایه‌های تمام نشدنی آن کشور هستند که مسؤولان و سیاست‌گذاران کشور باید درصدد برنامه ریزی و رفع مشکلات امروز جوانان باشند.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۸۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عسگر بیگی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، تصریح کرد: جوانان هر کشور سرمایه‌های تمام نشدنی آن کشور هستند که مسؤولان و سیاست‌گذاران کشور باید درصدد برنامه ریزی و رفع مشکلات امروز جوانان باشند.

وی در ادامه ضمن تبریک به فرماندار جدید کوثر وحید کنعانی و تشکر از استاندار و معاون سیاسی استانداری به جهت انتصاب فرماندار برای شهرستان در کمترین زمان ممکن، افزود: اشتغالزایی برای جوانان و جذب سرمایه‌گذار در جهت رونق اقتصادی کوثر از اولویت برنامه‌های فرماندار جدید باید باشد.

خطیب جمعه کوثر با اشاره به اینکه امپراطوری رسانه‌ای درصدد کم رنگ کردن خط فکری رهبری است، تصریح کرد: طبق منویات رهبری در هفته گذشته در جمع کارکنان وزارت اطلاعات، کارکنان این وزارتخانه مهم باید شریان‌های اصلی فساد اقتصادی در کشور را بخشکانند.

بیگی با اشاره به اینکه مسَولان فرهنگی باید هوشیار باشند& ادامه داد: ملت ایران امنیت داخلی کشور در همه زمینه‌ها را مدیون نیروهای مخلص وزارت اطلاعات هستند که ایشان باید علاوه بر مقابله با معاندان داخلی و خارجی کشور و جمهوری اسلامی، حالت تهاجمی نیز داشته باشند.

وی روز جهانی و هفته کار و کارگر را به کارگران زحمتکش که نقش مهمی در اقتصاد و آبادانی کشور دارند را به این قشر زحمتکش کشور تبریک گفت.

رییس شورای فرهنگ عمومی کوثر در پایان خطبه‌های نماز جمعه امروز کوثر شهادت علامه مرتضی مطهری را تسلیت و روز و هفته معلم را گرامی داشت و تصریح کرد: مقام معلم هم تراز با انبیاست چرا که نقش تربیتی و آموزشی آینده‌سازان هر کشور بر عهده آنها است.

ارسال نظرات