امام جمعه شهرستان خلخال گفت:هر جایی فتنه، انگیزه و تفکری از دشمن بر علیه نظام چه در خارج چه در داخل جهت یافته سربازان گمنام امام زمان (عج) با تمام توان به صورت شبانه‌روزی با هجمه دشمن برخورد کرده و آنان از از تفکر شوم خود باز داشته‌اند
کد خبر: ۹۰۱۰۷۹۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر خلخال ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت امام زمان(عج) و تبریک هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: با همراهی شایسته سربازان گمنام امام زمان(عج) در خط رهبری و ولایت به نقطه بازدارندگی دشمنان در جهان دست یافتیم.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارکنان وزارت اطلاعات کشور افزود: اهمیت کار وزارت اطلاعات از آن جهت است که این نیروی ولایی در جنگی بزرگ و همه جانبه علیه دشمنان نظام اسلامی در حرکت است.

امام جمعه شهرستان خلخال تصریح کرد: به لطف خداوند ما توانسته‌ایم با درایت مجموعه اطلاعاتی کشور و همراهی نیروهای نظامی وانتظامی و بسیج بر تمامی تهدید‌ات دشمن پیروز و توان بازدارندگی دشمن را به دست بیاوریم.

رشتبری این نیروی ارزشمند اطلاعاتی کشور را چشم و گوش بینای نظام از دیدگاه مقام معظم رهبری خواند و بیان کرد: هر جایی فتنه، انگیزه و تفکری از دشمن بر علیه نظام چه در خارج چه در داخل جهت یافته سربازان گمنام امام زمان (عج) با تمام توان به صورت شبانه‌روزی با هجمه دشمن برخورد کرده و آنان از از تفکر شوم خود باز داشته‌اند.

امام جمعه خلخال با تبریک هفته سلامت و هفته کارگر و اهمیت کارگر در دیدگاه دین اسلام تاکید کرد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال و حمایت از کالای ایرانی از کارگران حمایت و محصولی که با دست کارگر ایرانی تولید می‌شود و اشتغال جوان ایرانی به دنبال دارد باید مورد حمایت قرار گیرد.

ارسال نظرات