سید ساجد یعقوبی
امام جمعه شهرستان نیر گفت: تشکیلات دستگاه قضایی کشور باید در خصوص کاهش چارت اداری دادگستری شهرستان نیر تجدید نظر کرده و عواطف مردم را خدشه‌دار نکند.
کد خبر: ۹۰۱۰۷۹۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نیر که در محل مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه با نظر تشکیلات قضایی کشور چارت اداری دادگستری شهرستان نیر کاهش می‌یابد و این عمل باعث خدشه‌دار کردن عواطف مردم شهرستان نیر شده است.

وی تصریح کرد: ما علاوه بر اینکه با این با این تصمیم مخالف هستیم از دستگاه قضایی، دولت و نمایندگان مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم در راستای حفظ چارت تشکیلات دادگستری شهرستان نیر تلاش کنند.

امام جمعه نیر با اشاره به این مطلب که نیر مدتها است که شهرستان شده، عنوان کرد: شهرستان نیاز به ادارات دولتی و دادگستری دارد و این دلیل که نمی‌توانیم هزینه‌های دادگستری را در نیر تامین کنیم دلیل بر کاهش چارت اداری آن شود و شهرستان را از داشتن دادگستری با چارت کامل منع کنید.

مقدسی افزود: هفته آینده با رئیس کل دادگستری استان جلسه‌ای در این خصوص تشکیل می‌یابد و از حجت‌الاسلام قاصدی تقاضا داریم علاوه بر رسیدگی به این مشکل با وزیر دادگستری برخی از اعضای شورای شهر نیرو وکلای این منطقه دیداری داشته باشند.

امام جمعه نیر در ادامه خطبه به سناریوی جدید استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در خصوص تخریب نیروی خدوم انتظامی در کشور در میان مردم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مردم ما آگاه هستند و با اینگونه سناریوها آشنا بوده و این بار نیز تیر دشمنان به خطا خواهد رفت.

ارسال نظرات