عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

معلمان حق بزرگی بر گردن آحاد جامعه دارند

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با اشاره به جایگاه اجتماعی معلم گفت: معلمان به عنوان تربیت دهندگان نسل آینده، حق بزرگی بر گردن همه آحاد جامعه دارند و باید ارج نهاده شوند.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۰۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی با بیان اینکه معلمان پرورش دهندگان بزرگان، دانشمندان و علما در گذشته و حال این مرز و بوم هستند، ادامه داد: معلم با پرورش علمی، فرهنگی و اجتماعی نسل ها، در حقیقت جامعه و مردم را از گرداب های مختلف جامعه نجات می دهند.
وی اضافه کرد: گاهی سخنی از یک معلم، استاد یا عالمی می تواند سرنوشت ساز بوده و مسیر زندگانی هر فردی از اجتماع را تغییر دهد.
حجت الاسلام پورمحمدی با تاکید بر اهمیت سلامت در جامعه گفت: توجه به بهداشت عمومی و فردی، پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و رعایت سفارشات بهداشتی و پزشکی از بروز امراض و پشامدهای ناگوار جسمی جلوگیری می کند.
وی با اشاره به روز شوراها افزود: اعضای شوراهای شهر و روستاها باید از نظرات کارشناسان امر بهره گرفته ور در رفع مشکلات مردم بکوشند تا در این راستا موجبات هدر روی بیت المال فراهم نشود.
حجت الاسلام پورمحمدی با تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه اسراف در جامعه ادامه داد: تجمل گرایی و اسراف از مشکلات بزرگ جامعه بوده و زمینه ساز مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشورمان است.
وی با اشاره به روز کار و کارگر اضافه کرد: کارگران تلاشگران جامعه بوده و دست های پینه بسته و زحمت کش آنان از آتش جهنم به دور خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار