خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه:

هوانیروز متعلق به ارتش اسلام است

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه گفت: هوانیروز در دوران جنگ و صلح پشتیبان ولایت فقیه است و متعلق به ارتش اسلام است.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۱۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمانشاه، فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه در مراسم یادواره شهید سرلشگر خلبان علی‌اکبر شیرودی که در سرپل‌ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موثرترین روش‌های ترویج ارزش‌های اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا است.

 

حشمت‌الله آزادی‌فرافزود: نام هوانیروز با اکثر عملیات‌های نیروهای ارتش و سپاه پاسداران و عملیات‌های مشترک ارتش و سپاه عجین شده است و در صحنه‌های جنگ افتخارآفرین بوده است.

 

وی بیان کرد: در زلزله اخیر، پایگاه هوانیروز کرمانشاه با انجام بیش از ۱۸۰ ساعت پرواز در ۸۰ سورتی و جابجایی ۱۲۰۰ مصدوم و ۱۵ تن دارو و اقلام ضروری مورد نیاز، توانستیم نقش محوری خود را مردم یاری به خوبی ایفا نماییم.

 

وی اظهار داشت: شهید شیرودی یکی از خلبانان قهرمان ایران در منطقه غرب نقش آفرینی کرد و زمانیکه دستور تخلیه پادگان ابوذر صادر شد با رشادت خود و همکارانش با انهدام تانکهای دشمن بعثی از سقوط پادگان جلوگیری کرد و در آخرین عملیات پروازی خود در هشتم اردیبهشت۱۳۶۰ در بازی دراز به شهادت رسید.

 

وی گفت: هوانیروز چابک و دارای تحرک بالا و پا در رکاب ولایت در زمان جنگ و در زمان صلح است، هوانیروز متعلق به ارتش اسلام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار