خبرهای داغ:
مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

امنیت امروز منطقه ناشی از دلیرمردی مردم ایران است

مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امروز امنیتی که در عراق، سوریه و لبنان وجود دارد ناشی از دلیرمردی هایی است که مردم این سرزمین روزی انجام دادند.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۱۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیین رونمایی از ۵ عنوان کتاب دفاع مقدس توسط مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در محل یادمان مرصاد استان کرمانشاه  برگزار شد.

 

 داوود عامری در این مراسم گفت: مردم این خطه که سرزمین دلیران و پهلوانان است، خاطراتی از رشادتها و صبر و از خودگذشتگی برای راندن دشمن را در ذهن خود دارند.

 

مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: امروز روزهای خون و آتش پشت سرگذاشته شده و آنچه در ذهن ها تداعی می شود افتخار و سربلندی این خاک و بوم است.

 

وی تصریح کرد: زمانی که گروهک داعش در خاک عراق جولان می داد و مردم حتی جرات خارج شدن از خانه را نداشتند، ما با ورود به این خاک آرامشی را حس می کردیم که نظیر ندارد و همه این ها بخاطر امنیت ارزنده ای است که فرزندان این خاک رقم زدند.

عامری خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام از آمریکا گرفته تا رژیم صهیونیستی اعتراف دارند که جمهوری اسلامی ایران تنها جزیره امنی است که در منطقه وجود دارد و آرامش امروز به خاطر پشت سرگذاشتن روزهای سخت و ایستادگی و مقاومت آن دوران در مقابل دشمنان است.

 

وی بار دیگر اشاره ای به رشادتهای مردم استان کرمانشاه در عملیات مرصاد داشت و افزود: مردم ایران هیچگاه آن افتخار و سربلندی را فراموش نخواهد کرد چرا که ایستادگی آن روز پیر و جوان، زن و مرد این استان در مقابل دشمنان امنیت امروز کشور را رقم زد.

 

مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: امروز امنیتی که در عراق، سوریه و لبنان وجود دارد ناشی از دلیرمردی هایی است که مردم این سرزمین روزی انجام دادند.

 

وی افزود: یادمان عملیات مرصاد نشانه دوخاطره مقاومت و ذلت است، ذلت کسانی که میهن خود را فروختند و تاریخ سرزمین ایران تا ابد از آنها با شرمندگی یاد می کند و مقاومت مردان دلیری که در مقابل آنها ایستادند.

 

عامری با بیان اینکه امروز باید یاد و خاطره آن مقاومت ها را در ذهن جوانان تداعی کنیم، تاکید کرد: امروز همچنین روز آغاز سفرهای ارزنده راهیان نور در کشور است. سفرهای معنوی برای سیر و سلوک در زندگی شهدای اسلام و سرلوحه قرار دادن آن برای جوانان.

 

وی افزود: امروز مردم زیر باران با انبوهی از جمعیت و دلگرمی به نقطه ای صعود کردند که یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارند و این نشان دهنده این است که راه شهدا همچنان ادامه خواهد داشت.

 

مشاور عالی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: راهیان نور هنر و عملیات بزرگ فرهنگی است که بتوانیم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و آن را به نسل آینده منتقل کنیم.

ارسال نظرات