امام‌جمعه ازنا گفت: برای حمایت از کارگر ایرانی باید از کالای ایرانی حمایت کنیم که رابطه بسیاری نزدیکی باهم دارند
کد خبر: ۹۰۱۰۸۱۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی سپهوند امام‌جمعه ازنا در جمع نمازگزاران در مصلا شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در بیانات خودشان در جمع اهل قران عامل اصلی انسجام بین مسلمانان تمسک به قرآن دانستند که در این دهه‌های از آموزه‌های قرآنی برخی از کشورهایی اسلامی دور شده‌اند که به تعبیر مقام معظم رهبری سیلی خورده‌اند.

وی با اشاره به جریان اخیر در بحث نیرو انتظامی افزود: نیرو انتظامی یکی از نیروهای است که بیرون مرزها و شهرها را امنیت را به ارمغان آورده است که ما شب‌ها با آسوده‌خاطر سر بر بالین می‌نهیم و این احساس امنیت مدیون جان‌فشانی این نیرو خدوم است.

سپهوند عنوان کرد: حال شاید یک برخورد تندی شود که شاید ان از سر خستگی از کار باشد که این مسئله که رخ‌داده است برخورد با یک هنجار و ساختارشکن بوده است و آن نیرو می‌خواهد با یک ساختارشکن چگونه برخورد کنند کسی که خواسته کشف حجاب کنند تا بگویید این‌همه جان‌فشانی درراه انقلاب اسلامی هیچ باشد.

وی با اشاره به توهین برخی از اشخاص به امام معصوم بیان کرد: گاهی اشخاصی به امام معصوم توهین می‌کنند که باید قوه قضاییه با آن‌ها برخورد سریع داشته باشد زیرا آن‌ها از امکانات و امنیت کشور اسلامی استفاده می‌کنند و چشم خود را با این نعمت‌ها بودند و به ارزش‌های توهین کنند.

رئیس مجمع شورای عمومی فرهنگ گریزی به حرکت پسندیده یکی از بانوان ایرانی در جلسه دبی در حمایت خلیج‌فارس زد و گفت: در روز سه‌شنبه که روز خلیج‌فارس نام‌گذاری شده طبق اسناد مدارک و اسناد خلیج‌فارس است.

وی با اشاره به‌روز کار و کارگر خاطرنشان کرد: طبق آموزه‌های که از پیامبر اکرم (ص) برای ما مانده است باید از کارگر حمایت کنیم و کارگر مقام جایگاه رفیعی دارد و برای حمایت از کارگر ایرانی باید از کالای ایرانی حمایت کنیم که رابطه بسیاری نزدیکی باهم دارند.

امام‌جمعه ازنا ضمن تبریک میلاد باسعادت منجی عالم تصریح کرد: این روز را به‌عنوان روز سربازان گمنام امام زمان نام‌گذاری شده است و این روز را به این نیروهای بی‌ادعا که در اسلام به روزه‌دار تشبیه شده است باید تبریک عرض کنیم که با اخلاص در کنار مقام معظم رهبری بدون هیچ‌گرایشی با تغییر هر دولت کار خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات