خبرهای داغ:
دومین شب یادواره شهدای مدرسه علمیه امام مهدی موعود (ع) قم با سخنرانی حجت الاسلام میرزا محمدی و یکی از راویان روحانی دفاع مقدس در این مدرسه علمیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۵۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
یادواره شهدای مدرسه علمیه امام مهدی موعود (ع) برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام قادری، راوی دفاع مقدس طی سخنانی در دومین شب از این مراسم معنوی با بیان این که هدف اصلی ما باید یاری امام زمان (عج) در دنیای پرهیاهو و پرفتنه امروز باشد، اظهار داشت: ما باید برای این منظور سعی کنیم که موجب افزایش بصیرت و خودسازی همدیگر شویم و این را هم بدانیم که جای دیگر خبری نیست بلکه هر چه هست این است که ما از امام زمان خود دلبری کنیم تا حضرت اسم ما را به عنوان سرباز وفادار وصادق خود، ثبت و ضبط کند و انشاالله عاقبت ما ختم به شهادت شود.

وی با بیان این که میثاق بستن با شهدا، زمینه‌ای آماده می‌کند که ما در این راه قدم برداریم، گفت: بسیاری از شهدای بعد از دوران دفاع مقدس ما به خصوص شهدای مدافع حرم از همین یادمان‌های راهیان نور، ارتباط خود را وصل کرده و برگه آسمانی شدن خود را دریافت کردند و این را ما باید بدانیم که حرکت در مسیر شهدا، همانا خدمت به اسلام و ولایت فقیه و، ولی عصر (عج) است.

گفتنی است:در ادامه حجت الاسلام میرزامحمدی به بیان سخنرانی پرداخت و در خاتمه نیز اجرای مراسم مداحی، پایان بخش این مراسم معنوی بود.
ارسال نظرات