خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دکترین مهدویت، به‌عنوان خورشید روشنایی‌بخش علم بوده که با ویژگی‌های مهم خود ملت دنیا را متحد می‌کند.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۶۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
مسلمانان دنیا باید با تمسک به ارزش‌های مشترک متحد شوند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرلشکر حسن فیروزآبادی پیش از ظهر امروز در حاشیه چهاردهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت تدوین و جاری شدن استراتژی ارزشمند مهدویت به سمت اندیشمندان ادیان و کشور‌های دیگر اظهار داشت: دکترین مهدویت به ما مسیری را نشان می‌دهد که در آن تمام پیروان ادیان خدایی و یا دیگر ادیان غیر الهی، اعتقاد به منجی و انتظار برای برپایی عدالت در دنیا را سرلوحه کار‌های خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به یکسان بودن ویژگی‌های منجی آخرالزمان در تمام ادیان، افزود: این اشتراکات باید تمام مردم دنیا را در حول محور اعتقاد به منجی آخرالزمانی جمع کرده و آن‌ها را در کنار هم به صلح برساند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروزه مهم‌ترین آسیب موجود در میان تمام انسان‌های دنیا نبود وحدت و یکپارچگی بوده و سلطه جویان عالم از همین ضعف استفاده کرده و به زورگویی به ملت‌های مظلوم می‌پردازند، این در حالی است که اگر محور منجی آخرالزمان در دنیا تقویت و برای ظهور او زمینه‌سازی شود، با وحدت ملت‌های دنیا هیچ قدرتی توانایی ستم به آن‌ها را ندارد.

فیروزآبادی با اشاره به پتانسیل اندیشه مهدویت برای متحد کرد مردم دنیا خاطرنشان کرد: دکترین مهدویت به‌عنوان خورشید روشنایی‌بخش به علم بوده که با ویژگی‌های مهم خود ملت دنیا را متحد می‌کند، همچنین مسلمانان دنیا با تمسک بر ارزش‌های مشترکی مانند قرآن، توحید و ... می‌توانند مانند برادران دینی در کنار هم به اتحاد دست یابند.

وی با توجه به اهمیت مهدی باوری در دنیا عنوان کرد: در مسیر رشد فرهنگ مهدویت، ملت‌های دنیا هر چه به سمت تأکید بر این آرمان پیش روند، ظلم و استبداد در جهان کاهش یافته و با زمینه‌سازی برای ظهور منجی عدالت در جهان به اجرا درمی‌آید.
ارسال نظرات