امام جمعه شهر فردانبه تامین میدان کار برای جوانان را فقط با حمایت از کالای ایرانی امکان پذیر دانست.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۷۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱

حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی علیخانی در خطبه های نمازعبادی سیاسی این هفته فرادنبه با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف ) داشت، اظهار کرد: همه پیامبران و ائمه معصوم ولادت و حکومت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرحع الشریف) را بشارت دادند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(علیه السلام)، اظهار کرد: این روز به‌عنوان روز جوان نام‌گذاری شده و ایشان بهترین اسوه و الگو می‌تواند برای جوانان جامعه اسلامی ما است.

این مقام مسئول همچنین  به روز کار و کارگر اشاره داشت و تصریح کرد: باید میدان کار و تلاش را برای کارگران ایرانی فراهم کرد تا در کار خود استوار باقی بمانند و این جز حمایت از کالای ایرانی امکان‌پذیر نخواهد بود.

علیخانی اظهار کرد: تولیدکنندگان ایرانی باید نسبت به تولید داخلی توجه زیادی داشته باشند تا مورداستفاده مردم قرار گیرد در این صورت مردم هیچ‌گاه به سمت کالاهای خارجی نخواهند رفت.

خطیب جمعه فرادنبه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، افزود: ایشان در هر فضایی که قرا گرفتند به‌عنوان خدمت به اسلام تلاش کردند و سخن گفتند که امروز معلمان ما باید این‌چنین گام بردارند.

علیخانی اظهار کرد: همان‌گونه که امام خمینی (ره) فرمودند، معلمی شغل انبیا است معلم با رفتار، کردار و اخلاق خود می‌تواند دانش آموزان را تربیت کند.

ارسال نظرات