حجه الاسلام روحانی با اشاره به اینکه مرحوم آیت‌الله فاضل اعتکاف انتظار را در ماه شریف شعبان انجام می‌داد و امسال هم همان سنت در مسجد کاظم بیک فعال است، افزود: این روز فرصت مناسبی است برای تجلیل و تکریم از سربازان گمنام امام زمان(عج) که این نام برای نیروهای اطلاعات توسط امام راحل نام گذاری شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۸۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: میلاد امام زمان(عج) را گرامی بدارید و فضایی توام با فرح ، سرور و جشن برگزار کنید، هر کسی به هر مقدار که مسیر است برای مساله انتظار و ضرورت این مساله در عصر غیبت تلاش کند و شایسته است به بهترین نحو در هیات‍‌ها، پایگاههای بسیج و مساجد بیشترین سرور را در فضای جامعه حاکم کنند.

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت‌الله فاضل اعتکاف انتظار را در ماه شریف شعبان انجام می‌داد و امسال هم همان سنت در مسجد کاظم بیک فعال است، افزود: این روز فرصت مناسبی است برای تجلیل و تکریم از سربازان گمنام امام زمان(عج) که این نام برای نیروهای اطلاعات توسط امام راحل نام گذاری شد.

امام جمعه بابل تصریح کرد: تجلیل رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با نیروهای وزارت اطلاعات، نشان دادن تلاش‌های بی‌شائبه این نیرو در امنیت کشور است، اطلاعات ایران بزرگ‌ترین نهاد امنیتی کشور در کنار سازمان‌های اطلاعاتی دنیا در سایه دقت اطلاعاتی قرار گرفته که بر همه اوضاع کشور اشراف اطلاعاتی دارد.

این مسؤول با تبریک میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان، خاطرنشان کرد: حضرت علی اکبر(ع) شبیه‌ترین افراد در عصر خود هم در رفتار و چهره به پیامبر بود، نسل جوان قدر جوانی را بداند و مسؤولان قدردان این نسل جوان باشند و نباید گذاشت این سرمایه به هرز برود، مسؤولان در عرصه مدیریت به جوانان بها بدهند تا جوان احساس کند به قدرت او نیازمند هستند.

روحانی با تبریک روز کار و کارگر، یادآور شد: نامگذاری این روز برای قدردانی از این افراد که به عنوان ارکان جامعه هستند، کارگر باید احساس عزت کند، برخی از افراد دوست دارند کارمند باشند تا یک کارگر! چنان باید از کارگر تجلیل شود که کارگران احساس عزت بیشتری کنند، یکی از جلوه حمایت از کالای ایرانی، ترجیح خرید و مصرف محصول ایرانی در مقابل محصول خارجی است با خرید کالای ایرانی کارگر ایرانی احساس عزت و شرف بیشتری می‌کند.

وی با گرامیداشت سالرزو شهادت شهید مطهری و روز معلم ادامه داد: شهید مطهری شخصیت خدمتگزار دارای آثاری بی‌بدیل است که امام راحل مهر تایید بر کتاب‌های آن شهید زد.  

امام جمعه بابل با انتقاد از اقتدارشکنی نیروی انتظامی افزود: صحنه‌های ساختگی در کشور ما یکی از تلاش‎های دشمن است تا کشور را بی‌ثبات نشان دهد، فیلمی ناگهان دست به دست می‌شود و ایجاد فضای مبهم و شایعات مختلف را پخش می‌کنند و موجی راه می‌اندازند و بعد معلوم می‌شود مساله چیز دیگری بوده است، وقتی مامور نیروهای انتظامی تذکری به فردی می‌دهد اما فرد مقابل شروع به فحاشی کند و مامور را مضروب می‌کند اما در مقابل متاسفانه در ارکان نظام کسانی به شدت درصدد شکستن اقتدار پلیس و نیروی انتظامی  بربیایند، وزیر کشور و مسؤولان آنچنان منفعل شوند و فلان خانم در هیات دولت خط و نشان بکشد و در بین نمایندگان مجلس به خط و نشان کشیدن رای مقابل نیروی انتظامی دهند.

این مسؤول تصریح کرد: نیروی انتظامی تنها نیرویی است که در مقابل بزه در کشور مقابله می‌کند ولی متاسفانه به جای حمایت از نیروهای انتظامی درصدد شکستن اقتدار آن هستند، چرا با افراد بزهکار برخورد نمی‌شود؟ نوبر است که متاسفانه در راس وزارت کشور فردی قرار گرفته به جای اقتدار بخشی در نیروی انتظامی، اقتدار آن را می‌شکند، این کار در کجای دنیا صورت می‌گیرد؟ این رفتار سبب جسور شدن افراد بزهکار و خلافکار می‌شود، باوجود بی مهری‌ها و کم لطفی، نیروهای انتظامی بداند مورد حمایت از مردم و رهبر معظم انقلاب است و مردم همه جانبه از آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از افتخارات نظام اسلامی مردم سالاری و سپردن امور به مردم است، اضافه کرد:  اساس تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا برای این بود تا منتخبان به عنوان امین مردم در شهر و روستا به اداره منطقه بپردازند، اما بعد از گذشت 20 سال متاسفانه اخباری نگران کننده در این خصوص وجود دارد، برخی بنا بود خدمتگزاری مردم کنند و رعایت مصالح مردم را انجام دهند و به فکر کیسه خود نباشند و فقط شورا باشند، نه اینکه مجموعه شهرداری را در دست بگیرند و در اداره اجرایی شهر مشکل آفرین شوند.

امام جمعه بابل گفت: گلایه‌ها از رفتار، تبانی و خیانت‌های بعضی از آنها وجود دارد ای کاش این نظارت بر انتخابات شورا بر عهده شورای نگهبان گذاشته می‌شد، استانداری و وزارت کشور با جدیت بیشتر بر شوراها نظارت کنند، باید از تلاش های برخی از خدمتگزاران در شوراهای شهر که با اخلاص و تلاش به عنوان نماینده مردم  کار می‌کند تشکر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها