نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: دشمنان بوسیله فضای مجازی سیاست فرعون را پیش گرفته و اینگونه قتگاهی برای جوانان ما فراهم کرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۸۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی با تاکید بر تعامل هرچه بیشتر با قرآن کریم، اظهار کرد: دلیل ذلت و بدبختی کشورهای اسلامی دوری از این کتاب آسمانی است.

وی تصریح کرد: در صورت پیروی از آموزه‌های قرآنی بسیاری از معضلات جامعه مانند مشکلات اقتصادی، گرانی ، تقلب، ریا، بدحجابی و غیره از بین می‌رود.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: جوانان کشور ایران با حمایت و رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بارها و بارها روسفید از امتحان الهی بیرون آمده و سبب افتخار و سربلندی ایران اسلامی شده‌اند.

این مسؤول با اشاره به اینکه ادعاهای آمریکا و هم‌پیمانانش درباره انرژی هسته‌ای ایران اسلامی تازگی نداشته و تاثیری در سیاست‌های ما ندارد، ادامه داد: در برابر هرگونه تجاوز و تعدی بیگانگان ما باید مسلح باشیم و نیاز به مذاکره نداریم.

طبرسی گفت: آمریکا و همپیمانانش جرات حمله نظامی به ایران اسلامی ندارند و سخنانشان ادعای پوچی بیش نیست.

وی به تحول در فضای مجازی تاکید کرد و افزود: دشمنان پس از شکست‌های مکرر نظامی اینک بوسیله فضای مجازی در صدد تخریب اعتقادات جوانان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: دشمنان بوسیله فضای مجازی سیاست فرعون را پیش گرفته و اینگونه قتگاهی برای جوانان ما فراهم کرده‌اند.

طبرسی با اشاره به بحران آب و نگرانی شالیکاران با تاکید بر صرفه‌جویی از مسؤولان خواست تا در تقسیم آب عدالت را در نظر بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها