آل سعود و استکبار با فاجعه در یمن بر طبل غارت و قتل می کوبند

از جمله مسائل جهان اسلام حوادث یمن بوده که حاکمان خیره‌سر عربستان سعودی با پر کردن زرادخانه‌هایش از سلاح‌های خریداری شده از آمریکا و دیگر همپیمانانش همچنان بر طبل قتل و غارت می‌کوبند.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۰۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدداود موسوی اظهار کرد: از جمله مسائل جهان اسلام حوادث یمن بوده که حاکمان خیره‌سر عربستان سعودی با پر کردن زرادخانه‌هایش از سلاح‌های خریداری شده از آمریکا و دیگر همپیمانانش همچنان بر طبل قتل و غارت می‌کوبند.

وی افزود: اخیرا در بی‌شرمانه‌ترین جنایت مردم یمن را به خاک و خون کشیده و تمام زیرساخت‌های این کشور مظلوم را تخریب و به هیچ حد و مرز حقوقی و قانونی پایبند نبوده و این در شرایطی هست که مجامع حقوق بشری هیچ عکس‌العملی نسبت به این همه ظلم و جنایت نداشتند.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: قدرت‌های شیطانی جهان به قصد غارت دارائی‌های این کشور و با ایجاد توهم و طرح دشمن فرضی به فروش سلاح‌های مخرب به این کشور پرداخته و دست این حاکمان جنگ طلب را برای هر جنایتی باز گذاشته و روز به روز بر درد و رنج این ملت افزوده شده و آمریکایی‌ها به دنبال دوشیدن کشورهای پولدار عرب منطقه بوده و جان انسان‌ها در سوریه،یمن و فلسطین برای مدعیان حقوق بشری اصلا اهمیت ندارد.

این مسؤول تاکید کرد: تنها راه باقی مانده برای ملت مظلوم یمن ایستادگی و تهاجم به عمق کشورهای ائتلاف عربی خاصه عربستان و امارات و چشاندن طعم خشم و غضب ملت مظلوم و تحمیل ناامنی به داخل این کشورها و گرفتن انتقام خون بی گناهان از سران خیره‌سر و نظامیان و مزدوران جنایتکار می‌باشد که قطعا مقاطع آینده برای تعیین تکلیف و زهر چشم گرفتن واقعی حائز اهمیت است.

موسوی درباره مواضع متناقض هیات حاکمه آمریکا و غربی‌ها،عنوان کرد:رئیس جمهور آمریکا که در زمان رقابت‌های انتخاباتی در موضوع ایران مواضع تندی داشته و با ورود به کاخ سفید همچنان بر طبل مخالفت و رجزخوانی بر علیه کشورمان ادامه داده و با ادبیاتی که زیبنده خود آنها بوده خط و نشان کشیدن ادامه داشته است.

وی افزود:آنها می‌دانند که عامل ناامنی و بی ثباتی منطقه،افزون خواهی‌های کشورهای وابسته به آمریکایی‌ها و سیاست‌های آمریکایی‌ها بوده و قصد دارند در افکار عمومی،ایران را عامل بی ثباتی در منطقه دانسته و رجزخوانی‌های اخیر برای ایجاد تردید در اراده ملت و مسؤولان کشورمان و تزلزل در متحدین منطقه‌ای ایران بوجود بیاورند.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: همه این مواضع و عربده‌کشی‌ها نشانه‌ای از عمق نفوذ کشورمان و صحت عملکرد ایران و متحدان منطقه‌ای و ناکامی برنامه‌های غربی‌ها و عرب‌های بی تعصب منطقه و صهیونیست بوده و باید این روند با قدرت ادامه یابد که جریان سازی بر علیه برجام و دورگردی‌های آمریکا و فرانسه در حلقه تکمیل این فشارها بوده است.

این مسؤول بیان کرد: باید در شرایط حساس سیاسی منطقه و مواضع بی‌شرمانه و وقیحانه آمریکایی‌ها و متحدان جهانی و منطقه‌ای نسبت به ترفندهای دشمن حساس بوده و با دقت عمل پاسخ قاطعانه به توطئه‎ها و فتنه‎ها داده شود.

موسوی درخصوص مناسبت‌های این هفته گفت:یکی از این مناسبت‌ها روز شوراها است که ضمن تبریک به عزیزان در شورای شهر و روستاها فرصتی هست که این افراد خدمات خویش را به مردم ارائه و در سایه وحدت و همدلی بتوانند منشاء خدمات در شهر و روستا باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها