مستند "واقعیت حقیقی" در حوزه هنری مازندران بررسی شد

نخستین جلسه کارگاه آموزشی سینمای مستند «واقعیت حقیقی» با نمایش و بررسی فیلم‌های «سنگ مادر خاموش» و «دو زن» در حوزه هنری مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۲۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نخستین جلسه کارگاه آموزشی سینمای مستند «واقعیت حقیقی» با نمایش و بررسی فیلم‌های «سنگ مادر خاموش» و «دو زن» در حوزه هنری مازندران برگزار شد.

در این کارگاه، «فرشاد فداییان» به‌عنوان مهمان ویژه پس از نمایش فیلم‌های مستند «سنگ مادر خاموش» و «دو زن» از سری آثار این فیلمساز مازندرانی، به بیان آرای خود درباره سینمای مستند و تبادل نظر با هنرمندان حاضر در نشست پرداخت.

این همایش با حضور 70 هنرمند فیلمساز برگزار شد، کارگاه سینمای مستند «واقعیت حقیقی» یک دوره یک‌ساله، در پنج مرحله شامل نمایش و تحلیل فیلم مستند از گونه‌های مختلف فیلم مستند، کارگاه مبانی و تئوری‌ها با حضور اساتید طراز اول سینمای مستند کشور و نمایش و تحلیل فیلم‌های مستند تاریخ سینما، کارگاه تولید فیلم  و مرحله پایانی سمپوزیوم برگزار خواهد شد.

طراح و مجری این رخداد فرهنگی هنری «انجمن فیلم بهار نارنج» معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری است که با همکاری شورای اسلامی شهر ساری، حوزه هنری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار