مسئول بسیج رسانه در گفتگو با «بسیج»:

بسیج رسانه پیوند میان خبرنگاران و نخبگان تولیدات ملی را تقویت می کند

بصیری گفت: این طرح پیوند خوب و عمیقی میان خبرنگران و نخبگان عرصه تولید ملی ایجاد می کند که باعث می شود آگاهی مردم نیز نسبت به تولیدا ت داخل بالاتر رود و روز به روز شاهد رونق تولیدات ملی در کشور باشیم.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۲۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

مسعود بصیری  مسئول بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما امسال تصمیم داریم در طرح شهید ارغوانی شهید حوزه و رسانه و به مناسبت نامگذار ی امسال به عنوان حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی تقویت پیوند رسانه و تولید ملی را در سراسر کشور مد نظر قرار دهیم.

وی افزود: ما می خواهیم بین تولیدکنندگان و کارآفرینان و نخبگان علم وتولید و رسانه ها ارتباط قوی تری را  برقرار کنیم. به این منظور سعی می کنیم برای درج رپورتاژ و آگاهی در روزنامه ها و رسانه های کثیر المخاطب قدم بر داریم و با تفاهم نامه هایی که با روزنانامه ها و رسانه ها امضا می کنیم و با قیمت های مناسب و یا رایگان تلاش کنیم.

مسئول بسیج رسانه تصریح کرد: این طرح پیوند خوب و عمیقی میان خبرنگران و نخبگان عرصه تولید ملی ایجاد می کند که باعث می شود آگاهی مردم نیز نسبت به  تولیدا ت داخل بالاتر رود و روز به روز شاهد رونق تولیدات ملی در کشور باشیم.

 

 

ارسال نظرات