سردار سلامی با اشاره به اقتدار قوه قضائیه به عنوان یک موضوع بسیار مهم و حفظ صلابت این قوه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه مستحکم‌ خواهد بود و مردم دوستدار این نظام و اقتدار آن هستند.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۳۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در این همایش خطاب به دادستان‌های سراسر کشور افزود: شما نقطه تمرکز ملامت مجرمان و ظالمان  بوده و عرصه کار شما یک جهاد پیچیده، سخت و یک تلاش بسیار سازنده و موثر است.

سردار سلامی با بیان اینکه کشور ایران سال‌ها درگیر یک جنگ تمام‌ عیار با همه شیاطین عالم است گفت: همه دشمنان داخلی و خارجی همسو با یکدیگر در راهبرد‌ها و سیاست‌هایشان به دنبال شکست انقلاب و نظام اسلامی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تجربه سال ‌ها مبارزه و نبرد با دشمنان اسلام و ایران باعث قدرتمندی کشور و نظام شده است افزود: هر ملتی که 4 عنصر رهبری بزرگ، ملت بزرگ، آرمان و مکتب بزرگ و نیز دشمن بزرگ را داشته باشد بطور یقین پیروز خواهد شد و مردم این کشور از این موهبت ها برخوردار است.

سردار حسین سلامی با بیان اینکه هرگز از صف ‌بندی دشمنان نگرانی نداریم چرا که این صف ‌بندی ها عامل قدرت نظام اسلامی بوده است گفت: تجربه‌ های سخت دوران دفاع مقدس و مقابله با انواع توطئه‌های دشمنان باعث شد امروز تهاجم نظامی دشمن در هر مقیاس، پیوستگی و وسعتی را هم در ذهن دشمنان و هم در واقعیت‌های میدانی صحنه نبرد خنثی کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شناسایی مرکز قدرت هوایی دشمن افزود: با تقویت و افزایش توان دریایی کشور و در معرض قرار دادن دید دشمنان، امروز بزرگترین نگرانی آنها این است که اگر در دریا اتفاقی بیافتد حرفی برای گفتن ندارند.

 آقای سلامی با اشاره به اینکه تا چند سال قبل تجهیزات قابل اطمینان برای مقابله هوایی در اختیار نداشته و برخی از کشورها نیز از تحویل تجهیزات پدافند هوایی خریداری شده بر اساس قرارداد‌ های منعقد به علت فشار صهیونیست ‌ها و امریکایی ‌ها خودداری کردند گفت: با پشتکار و تلاش جوانان مومن و انقلابی این مرز و بوم، امروزه تجهیزات بسیار پیشرفته‌ تر در اختیارمان قرار داشته و حتی رادار‌ها و سامانه‌های موشکی پدافند برد بلند ما از اس 300  آنها نیز مجهزتر است. 

سردار حسین سلامی به اقتدار زمینی نیرو‌های نظامی کشور اشاره کرد و افزود: فرزندان ایران اسلامی بر روی رفیع‌ترین ارتفاعات مانند ارتفاعات شمال غرب و مرز‌های جنوب شرقی کشور دژ‌های مستحکمی را بنا و با دفاع از مرزهای کشور ایران اسلامی هرگونه عملیات‌های تروریست‌های انتحاری را قبل از اجرا خنثی می کنند. همچنین جنگ نظامی علیه ایران از منظر دشمنان کاملاً منتفی شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه منطقه غرب آسیا حیاتی‌ترین منطقه برای آمریکایی‌ها است گفت: تمرکز آنها بر روی کشورمان معطوف بوده تا سرزمین ایران را صحنه یک جنگ جهانی کنند و به همین علت دشمنان را با قدرت در کشورهای عراق و سوریه تحت تعقیب قرار ‌دادیم.

سردار سلامی به اولویت اصلی آمریکایی‌ها در بعد امنیت ملی و سیاست خارجی یعنی رژیم صهیونیستی و وجود فرزندان امت اسلام با آرمان‌های ضدصهیونیستی در مرز‌های رژیم اشغالگر برای محو این رژیم اشاره کرد و افزود: آنها می‌دانند در صورت تصرف بلندی‌های جولان و عقب‌نشینی نیروهایشان، فرار صهیونیست‌ها و سربازان از پادگان‌ ها به امری غیرقابل انکار تبدیل خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه آمریکایی ها در شمال شرق کشور سوریه، بدون خصوصیات راهبردی مستقر هستند گفت: معنای قدرت همین است که شما اقتصاد یک قدرت بزرگ را در طول چند سال درگیر یک موضوع کرده و با پرداخت نکردن هزینه‌ای، دشمن دچار سردرگمی راهبردی شود.

وی به عملیات اخیر آمریکا و متحدانش در سوریه اشاره کرد و افزود: این عملیات های جدید هیچگونه دستاورد راهبردی و میدانی غیر از فروپاشی ابهت آنها نداشته و بر خلاف تبلیغات انجام شده، صرفاً چند ساختمان منهدم شده است بطوریکه برای یک عملیات یک ساعته 200 میلیون دلار در سوریه خرج کرده و نتوانسته اند به اندازه 1 میلیون دلار به این کشور خسارت وارد کنند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به شکست‌های رژیم سعودی در لبنان، بحرین، عراق و یمن گفت: هنر بزرگ مقام معظم رهبری این است که فضای مقابله با استکبار را ذره‌ای کوچک نکرده و با همان باور و انگیزه‌ای که امام (ره) داشتند پرچم مبارزه با استکبار را در جهان اسلام برافراشته و حفظ کرده اند. همچنین اوج تدبیر ایشان جنگ با دشمن در یک فضای نابرابر با دشمن و در عین حال پیشرفت بوده است.

سردار اسلامی با بیان اینکه دلیل هجمه به قوه قضاییه، تلاش دشمنان برای از بین بردن امید مردم و اقتدار نظام است افزود: دشمنان به دنبال آن هستند تا با القا نادرست مبنی بر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی، اعتبار نظام را از بین برده و چنین وانمود کنند که مشکلات موجود در کشور به سبب اقدامات و اقتدار منطقه‌ای ما است تا در ذهنیت مردم و حتی نظام محاسباتی مسئولان تغییر ایجاد کنند.

سردار حسین سلامی با اشاره به وجود برخی سوء مدیریت‌ ها در بخش‌های اجرایی و نارضایتی عده ای، آن را به معنای مخالفت با نظام ندانسته و گفت: رهبری معظم انقلاب، سپاه پاسداران و قوه قضائیه نقطه تمرکز تهاجمات دشمن بوده تا مردم را به ارکان نظام بی‌اعتماد کنند.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران به موضوع برجام و نزدیک بودن ضرب‌العجل 22 اردیبهشت اشاره کرد و افزود: به احتمال قوی امریکایی‌ها از برجام خارج نشده تحریم‌ها را حفظ و چنین تبلیغ می‌کنند که این حفظ تحریم‌ها بخاطر اعمال سپاه است اعمال شده و از سویی دیگر چنین تصوری را اشاعه خواهند داد که هر موضعی در برجام گرفته شود ایران از آن خارج نخواهد شد.

او با اشاره به اینکه دولتمردان ما در تلاش هستند که چنین ذهنیتی را از بین ببرند از آنان خواست: با اقتدار سخن بگویند و حتی با بیان اینکه از برجام و ان ‌پی‌ تی خارج شده و فعالیت‌های هسته‌ای را به شکل نامحدودی از سر می‌گیریم اروپایی‌ها و امریکایی‌ها را مجبور کنند تا به اقتدار ما تن بدهند.

سردار سلامی با اشاره به اقتدار قوه قضائیه به عنوان یک موضوع بسیار مهم و حفظ صلابت این قوه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه مستحکم‌ خواهد بود و مردم دوستدار این نظام و اقتدار آن هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها