خبرهای داغ:
دِینت را به صاحب نامت ادا کردی؛
تعبیر پدر این بود فرزندی که در راه است شخصی مهم برای اسلام و بنده‌ی خوب خدا خواهد شد. در محرم و روز شهادت حضرت علی اکبر به دنیا آمدی و پدر بخاطر ارادتش به ائمه اسمت را علی اکبر گذاشت.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۸۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،  آسیه شیرودی خواهر شهید سرلشکر خلبان «علی اکبر شیرودی» به مناسبت سالروز شهادت این شهید بزرگوار دل‌نوشته‌ای را در اختیار خبرگزاری دفاع مقدس قرار داده است که در ادامه می‌خوانید.

«در روضه‌های حضرت علی اکبر (ع) به یاد رشادت‌ها و دلاوری‌های تو می‌افتم. آیا نشانه‌ای است بین نام تو و حضرت علی‌اکبر. از مادر شنیده بودم که زمان بارداری تو، پدر خواب عجیبی می‌بیند که از آسمان شیئی نورانی به سمت خانه ما آمد و خانه نورانی شد.

مزار شهید شیرودی

تعبیر پدر این بود فرزندی که در راه است شخصی مهم برای اسلام و بنده‌ی خوب خدا خواهد شد. در محرم و روز شهادت حضرت علی اکبر به دنیا آمدی و پدر بخاطر ارادتش به ائمه اسمت را علی اکبر گذاشت. تو همچون علی اکبر حسین (ع) جوانی زیبا، رشید و شجاع بودی و چه خوب دِینت را به صاحب نامت ادا کردی و اکنون که سالگرد شهادتت با روز ولادت حضرت علی اکبر مقارن شده به این باور رسیدم به دنیا آمدنت در روز شهادت حضرت علی اکبر (ع) و هم‌نام شدن با او ارتباط معناداری هست که ما زمینیان از آن بی‌خبریم.»

بر اساس این گزارش، شهید «علی‌اکبر شیرودی» در دی‌ماه ۱۳۳۴ در شیرود تنکابن به دنیا آمد. وی در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ در حالی که تانک‌های عراقی به طرف «قره بلاغ» دشت ذهاب در حرکت بودند با هلی کوپتر به مقابله با آنان پرداخت و پس از انهدام چندین تانک از پشت سر مورد اصابت گلوله تانک قرار گرفت و به شهادت رسید.

 
منبع: دفاع پرس
ارسال نظرات
پر بیننده ها