همایش عقیدتی سیاسی در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۱۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، صبح امروز همزمان با آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و شهادت استاد "مرتضي مطهری" و روز معلم همایشی به همین مناسبت با حضور سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم ابراهیمی استاد حوزه و دانشگاه و همچنین جمعی از اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی، در سالن آمفی تئاتر سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم ابراهیمی، در این مراسم عنوان کرد: امروز آنچه که سبب شده شما پاسداران را صاحب احترام برای دوستان و لرزه براندام دشمنان بیندازد، حاصل اخلاص، بندگی و عبودیت شماست که همراه با بصیرت می باشد.
وی، تصریح کرد: آثار و اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری حتی با گذشت زمان ناب می باشد و تازگی دارد و هیچ وقت کهنگی ندارد.
دکتر سید ابراهیم ابراهیمی، افزود: اندیشه‌های ناب شهید مطهری (ره) در دفاع از آموزه های انقلاب و پاسخ به شبهات و تحریفات دینی، زمینه‌های ساخت بنیان‌های اعتقادی جامعه اسلامی را مرتفع ساخت و به مثابه یک حقیقت همیشه جاری برای همه نسل‌ها و دوران‌ها ماندگار ماند.
وی، یادآور شد: همه آثار آن شهید بزرگوار که نشان‌دهنده عمق تفکر و اندیشه ایشان است در قبل و بعد از انقلاب اثرگذار بود و در آینده نیز اثرگذار خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیمی، با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال نفوذ و تقدس زدایی و ناکارآمدی انقلاب می باشد، اظهار داشت: سیره و اندیشه های شهید مطهری(ره) بهترین توان برای ایستادگی در مقابل دشمنان است.
وی، گفت: رمز و کلید واژه ماندگاری و حیات استاد شهید مرتضی مطهری(ره) بندگی، عبودیت و اخلاص ایشان بود که نام مبارکشان همچنان زنده و ماندگار است.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، عنوان کرد: ما هرچه داریم از اتکاء به معنویت و ارتباط با خداوند داریم و اگر این باشد هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل ما ایستادگی کند.
وی، تصریح کرد:دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری که به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نامگذاری شده، در واقع فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه های شهید مطهری را برای مردم برجسته کنیم و از تلاشهای جهادگران علمی در عرصه های تعلیم و تربیت، اخلاق،معرفت و بصیرت تجلیل شود.
در پایان این مراسم از جمعی از اساتید و مربیانی که در سال گذشت با معاونت عقیدتی سیاسی سپاه امام سجاد(ع) همکاری داشته اند تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات