مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، برنامه‌های سپاه استان را در هفته عقیدتی سیاسی تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۱۱۰۲۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی استان هرمزگان، امروز، ۶ اردیبهشت در محل مهمانسرای  غدیر سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد.

رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه از اجرای بیش از 37 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج خبر داد.

 وی، تصریح کرد:دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری که به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نامگذاری شده، در واقع فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه های شهید مطهری را برای مردم برجسته کنیم و از تلاشهای جهادگران علمی در عرصه های تعلیم و تربیت، اخلاق،معرفت و بصیرت تجلیل شود.

وی خاطرنشان کرد: سال جدیدی که به فرموده حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی سال حمایت از کالای ایرانی است وظیفه همه دلسوزان در مدیریت و تحقق این شعار حکیمانه است و همگان باید در تحقق این شعار محوری و مهم سال ، احساس مسئولیت کنیم و آن را محور تمامی برنامه ها و فعالیت ها بدانیم.
حجت الاسلام رستگار، خاطرنشان کرد: نگاه مقام معظم رهبری به خودباوری و تولیدات داخلی است. ما می توانیم همانگونه که تا کنون ثابت کرده ایم در تمامی عرصه ها موفق بوده ایم.

سپاه پاسداران در تقابل با کودتاها و در تقابل با فتنه های اخیر و داعش بایستد و توانست داعش را در کمتر از شش سال نابود کرد. سپاه هم دل ددوستان را تصرف کند و هم رعب و حشت در دل دشمنان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه سپاه با تکیه بر اندیشه های ناب حضرت محمد(ص) دل دوستان را بدست آورده است، عنوان کرد: وجود سپاه مایه آرامش در کشور است و دشمنان از این قدرت بی نظیر وحشت دارند. سپاه یک ارتش مکتبی است که در بین ارتش های جهان منحصر به فرد است.

به گفته حجت الاسلام رستگاری،مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ عنوان کردند این فتنه انقلاب را واکسینه کرد و در فتنه سال ۹۶، مردم با بصیرت و آگاهی به میدان آمدند و فتنه را نابود کردند. 

وی افزود: امروز آمریکایی ها قدرت ایجاد اتحاد جهانی علیه ایران را ندارند. ترامپ اعتراف کرد ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کردیم ولی سودی نکرده ایم. هیاهویی که دشمن به راه انداخته است نوعی ترس و اعتراف به شکست در منطقه است.


وی افزود: هدف از برگزاری این هفته ایجاد وحدت رویه در اجرای برنامه ها و مراسم سی و نهمین سالگرد شهادت شهید مطهری و ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه و تجلیل از تلاش د جهاد علمی خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت است.

وی، افزود: دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان، به صدا در آوردن زنگ سپاس معلم در مدارس استان با همکاری آموزش و پرورش نیز از برنامه های این هفته است.
رستگار، تبیین کرد: حضور سازمان یافته مدیران و مربیان عقیدتی سیاسی در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری مراسم گرامیداشت و تجلیل از مربیان و مدیران، هادیان سیاسی بسیج، برگزاری نشست ها و همایش های علمی و تبیینی، فراخوانی نشریات پایگاه ها نیز از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.
وی، خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی همچنین مسابقه کتابخوانی از آثار شهید استاد مطهری در حوزه های مقاومت بسیج، مسابقه وبلاگ نویسی،فراخوان مقاله، قرائت زیارت عاشورا،غبار روبی گلزار مطهر شهدا ومیثاق با آرمانهای شهداء همچنین دیدار با خانواده معظم شهدای شهرستان و برگزاری نشست های بصیرتی از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی است.

ارسال نظرات